Agencja Kamikaze z Łodzi zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby na stanowiska menedżerskie.

Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.
- Zespół w Warszawie to w pewnym sensie element naturalnego rozwoju agencji, a jednym z najważniejszych powodów uruchomienia biura w stolicy jest chęć bliższej współpracy z międzynarodową grupą reklamową Altavia, do której dołączyliśmy rok temu - wyjaśnia rozbudowę i zmiany kadrowe Michał Ryszkiewicz, dyrektor Kamikaze.
Warszawskim zespołem agencji pokieruje, na stanowisku account directora, Katarzyna Kosińska-Rysz, która przeszła do Kamikaze z takiego samego stanowiska w Saatchi & Saatchi IS. Kosińska-Rysz realizowała tam przez 3 lata projekty komunikacji cyfrowej oraz 360 dla Carrefour, a wcześniej na przestrzeni 11 lat budowała swoją karierę m.in. w K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.
Wspierać ją będzie Katarzyna Barczuk na stanowisku senior account managera, która do Kamikaze przechodzi bezpośrednio z Leo Burnett, a wcześniej także pracowała w Saatchi & Saatchi IS i Publicis. Ma 7-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała obsługując klientów takich jak m.in. Orange, Bank BPH, ZnanyLekarz oraz Carrefour.
- Do końca 2019 r. w zespole warszawskiego biura Kamikaze pojawi się jeszcze kilka nowych osób. Będziemy szukać na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które "robią różnicę" - dodaje Michał Ryszkiewicz.



KOMENTARZE (0)