Kamil Jankowski dołączył do agencji rekrutacyjnej Gi Group. Zarządza działem marketingu w Polsce.

Kamil Jankowski odpowiada za strategię marketingową dla firm z grupy, czyli Gi Group, Grafton
Recruitment, Wyser oraz TACK TMI w Polsce. Ma 13-letnie doświadczenie w branży marketingowej oraz HR, które zdobył w sektorze prywatnym, publicznym oraz startupach. Ostatnio pracował jako digital marketing manager w startupie rekrutacyjnym Talentuno, w którym zarządzał kampaniami marketingowymi online i projektami digital marketingu wspierającymi polski rynek.
Był odpowiedzialny za kreowanie i realizację kampanii wzrostowych (B2C). Stworzył i prowadził także portal GoodJobs.pl, projekt pro-bono, z ofertami pracy dla osób i firm poszkodowanych przez pandemię COVID-19, był również marketing managerem w spółce z branży spożywczej.
Ponad siedem lat zarządzał agencją digitalową Think Things, w której prowadził projekty marketingowe dla znanych marek z różnych branż. Przygotowywał, realizował i nadzorował m.in. strategie komunikacyjne, marketingowe i PR-owe, a także strony internetowe i komunikację wizualną. Łącznie pracował dla około 100 podmiotów z różnych sektorów gospodarki.
Kamil Jankowski w marketingu najlepiej sprawdza się w realizowaniu założonych KPI przez optymalizacje kampanii performance oraz badanie ścieżki użytkownika i projektowanie UX/UI.
Od 17 lat jest członkiem Ochotniczej Straży Pożarnej w stopniu dowódcy zastępu.


KOMENTARZE (0)