Justyna Goraj awansowała w Shellu Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu Mobility Shell Polska.

Justyna Goraj pracuje w Shellu nieprzerwanie od ponad 15 lat. Przez ostatnie 3 lata była odpowiedzialna za działania marketingowe w dziale olejów i smarów, w szczególności za współpracę z OEMami i dystrybutorami oraz za komunikację z autoryzowanymi i niezależnymi warsztatami samochodowymi. Wcześniej pełniła funkcję menedżera do spraw marki i komunikacji, między innymi Shell Helix oraz account menedżera w zakresie CRT.
– Niezmiernie cieszę się z możliwości prowadzenia zespołu marketingowego działu Mobility Shell Polska. Wierzę, że moje doświadczenie i znajomość firmy pomogą wzmocnić naszą pozycję na polskim rynku poprzez budowanie lojalności i zaangażowanie klientów – mówi Justyna Goraj.
Justyna Goraj ukończyła studia licencjackie na kierunku marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz magisterskie z zakresu dziennikarstwa i nauk politycznych, również na Uniwersytecie Warszawskim.
Shell to globalna grupa spółek energetycznych i petrochemicznych prowadząca działalność w ponad 70 krajach.



KOMENTARZE (0)