Joanna Tonkowicz objęła stanowisko wAbsolvent Consulting na początku listopada. Pracuje w tej firmie od stycznia 2019 r.

W poprzedniej roli, jako partnerka zarządzająca i strateg, była współodpowiedzialna za wypracowanie strategii biznesowej AC, sprzedaż i wsparcie strategiczne klientów m.in. z branży konsultingowej, medycznej, farmaceutycznej czy FMCG. W nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu w kierunku doradztwa strategicznego i skutecznej egzekucji działań EB i HR dla biznesu. Dużą wagę przykłada do jakości doświadczeń klienta, personalizację rozwiązań, efektywności wdrażanych rozwiązań oraz rozwoju swojego zespołu w kierunku profesjonalistów dumnych ze swojej pracy.
W ostatnich latach, jako doświadczona managerka, odpowiadała za projektowanie strategii i realizację działań employer brandingowych dla takich firm jak Deloitte CE, EY i Santander. Jej sukcesy zawodowe to m.in. kilkukrotne zaprojektowanie i wdrożenie strategii EB od początku po skuteczną egzekucję. Do tej pory realizowała także strategię wellbeing, transformację kulturową w kierunku agile, kultury feedbacku, środowiska inkluzywnego i wspierającego innowację.
- Joanna jest nie tylko cenionym strategiem, ale przede wszystkim wyjątkowo sprawnym praktykiem w topowych firmach, które wyznaczają trendy w EB i HR. Na swoim koncie ma wyjątkowo skuteczne kampanie rekrutacyjno-marketingowe 360, szereg programów promujących wartości i zachowania czy coraz popularniejsze wśród pracodawców projekty związane z przemianami kulturowymi w trakcie zmiany siedziby, wcielania nowej linii biznesowej czy fuzji lub przejęcia firmy. Ma stały kontakt z mediami, organizacjami studenckimi i największymi uczelniami ekonomicznymi i technicznymi w Polsce - podkreśla Dominik Wiegand, prezes zarządu i założyciel Grupy Absolvent.
- Miernikiem sukcesu są liderzy zadowoleni z efektywniejszych procesów rekrutacyjnych i onboardingu, kultury organizacyjnej wspierającej biznes, wzrastającej pozytywnej rozpoznawalności marki pracodawcy i najwyższych pozycji w rankingach pracodawców., co przekłada się na efekty biznesowe. Beneficjentem są także sami pracownicy, którzy chętniej angażowali się w bycie ambasadorem marki swojej i firmy oraz rynek pracy lepiej rozumiejący ofertę rozwoju - powiedziała sama Joanna Tonkowicz.


KOMENTARZE (0)