Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.

Joanna Okła od 2018 r. zasiada w zarządzie agencji EssenceMediacom (Fot. mat. pras.)
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
Joanna Okła od 2018 r. zasiada w zarządzie agencji, gdzie koordynowała dotąd kluczowe obszary działalności firmy, m.in. ofertę strategiczną i new business.
Od dwóch lat Okła pełniła równolegle funkcję chief strategy officera, a jej kariera w EssenceMediacom Poland (wcześniej – MediaCom) sięga 2006 roku.
Joanna Okła współtworzyła rynkową pozycję agencji, która od lat utrzymuje się w ścisłej rynkowej czołówce – to 2. największa agencja mediowa w Polsce wg ostatnich danych COMvergence.


Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
REKLAMA
KOMENTARZE (0)