PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Joanna Gasek na czele customer service w Wonga Polska

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 8 paź 2019 10:52

Z początkiem października do zespołu Wonga Polska dołączyła Joanna Gasek. Zarządza zespołem customer service, odpowiada za rozwój działu oraz implementację narzędzi wspomagających obsługę klienta.

REKLAMA

- Praca w Wonga to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Nasz zespół musi wyróżniać się nie tylko kompetencją w rozwiązywaniu problemów, ale także wykazywać empatię i rozumieć potrzeby ludzi, którzy nam zaufali. Cieszę się także, że firma wykorzystuje najlepsze rozwiązania technologiczne, które wspierają realizację tych zadań - mówi Joanna Gasek, nowa szefowa Customer Service w Wonga Polska. Na nowym stanowisku nadzoruje procesy operacyjne obsługi klienta oraz odpowiada za ich optymalizację i podnoszenie kompetencji zespołu.

Gasek ma blisko 20-letnie doświadczenie w kierowaniu działami obsługi klienta, jakości i szkoleń. Wdrażała nowe systemy motywacyjne dla pracowników i tworzyła procesy utrzymania klienta w Idea Money oraz T-Mobile Polska. Wcześniej odpowiadała za jakość i szkolenia w kontekście działań operacyjnych contact center. Posiada certyfikat audytora ISO 9001:2000.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. Ukończyła także podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Akademii Leona Koźmińskiego.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Joanna Gasek na czele customer service w Wonga Polska

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA