Jakub Jędrys nowym dyrektorem Savills

Jakub Jędrys dołączył do firmy doradczej Savills obejmując stanowisko dyrektora działu zarządzania projektami, w ramach którego, wraz z zespołem, będzie zapewniał klientom Savills kompleksowe wsparcie techniczne z zakresu doradztwa budowlanego, w tym aranżacji powierzchni – zarówno dla najemców jak i właścicieli nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Jakub Jędrys nowym dyrektorem Savills

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl/AT

Property News

18 maj 2018 11:42


Jędrys posiada 16-letnie doświadczenie zawodowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills pracował w firmie cmT zajmującej się kierowaniem i zarządzaniem procesami budowy oraz specjalistycznym doradztwem na każdym etapie projektów budowlanych, w tym aranżacji powierzchni w sektorze nieruchomości. Wcześniej, w funduszu GE Capital Golub, do jego obowiązków należało też koordynowanie współpracy pomiędzy inwestorami, najemcami, architektami i generalnymi wykonawcami.

W trakcie swojej kariery kierował projektami, których budżety sięgały kilkudziesięciu milionów złotych. Nadzorował m.in. przygotowanie bogatej w kreatywne i nieszablonowe rozwiązania architektoniczne powierzchni dla operatora coworkingowego Brain Embassy, dla głównej siedziby British Council oraz najwyższej jakości powierzchni biznesowej dla firmy konsultingowej PwC, a także odpowiadał za projekty przebudowy budynków już istniejących m.in. 54 Koszykowa Trade Center.

W Savills Jakub będzie nadzorował pracę zespołu zarządzania projektami i doradzał klientom m.in. przy projektach aranżacji powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, a także w procesach planowania, budżetowania oraz nadzoru i oceny stanu technicznego inwestycji. Tym samym dział zarządzania projektami będzie oferował szerokie spektrum wsparcia technicznego przy procesach budowlanych, zarówno dla najemców jak i wynajmujących oraz właścicieli nieruchomości. Jego rolą będzie również rozwijanie współpracy z działami najmu Savills oraz poszerzanie zakresu usług o dodatkowe doradztwo z zakresu planowania strategicznego, zarządzania kosztami, tworzenia środowiska pracy, technicznego due diligence oraz certyfikacji ekologicznej.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.