Izabela Głodek dołączy do zespołu Coca-Cola Poland Services jako dyrektor marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio Coca-Cola.

Izabela Głodek nową funkcję obejmie 23 września 2019 r. Dyrektor marketingu z branżą FMCG związana jest od dwudziestu lat. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach, takich jak Pernod Ricard i Heineken, gdzie realizowała strategie dla portfolio takich kultowych marek jak Wyborowa, Żywiec, Heineken i Desperados.
W ostatnim czasie Izabela Głodek zajmowała stanowisko dyrektora marketingu ds. marek premium w Heineken UK, gdzie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe. Pod jej kierownictwem wszystkie marki w portfolio osiągnęły dwucyfrowy wzrost na rynku brytyjskim.
Karierę zawodową rozpoczęła jako menedżer ds. marketingu marki Wyborowa w firmie Pernod Ricard. Następnie przeniosła się do Grupy Żywiec, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym managera marketingu, kierownika ds. innowacji oraz dyrektora Marki Żywiec.
Izabela Głodek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku marketing i zarządzenie. Ukończyła również program Strategic Leadership Academy w ramach ICAN Institute.


KOMENTARZE (0)