Iwona Doktorowicz-Dudek nową wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

16 lipca do zarządu Kompanii Piwowarskiej dołączyła Iwona Doktorowicz-Dudek. Zastąpiła na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu Piotra Jurjewicza.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Iwona Doktorowicz-Dudek nową wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

16 lip 2014 12:18


Iwona Doktorowicz-Dudek to obecnie druga kobieta w zarządzie Kompanii Piwowarskiej - obok Marzeny Piórko, wiceprezes ds. sprzedaży - oraz kolejna na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu, bowiem przed Piotrem Jurjewiczem funkcję tę pełniła Jessica Spence.

Ma wieloletnie doświadczenie marketingowe, które zdobyła w wiodących firmach z sektora FMCG. Przez ostatnie 10 lat pracowała w grupie Danone na stanowiskach marketingowych w kraju i za granicą w obszarze produktów mlecznych oraz ciastek. W latach 2012-2014 pełniła funkcję dyrektora marketingu Danone Polska.

Zanim dołączyła do grupy Danone, zdobywała doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w firmach Reckitt Benckiser oraz Tchibo. Iwona Doktorowicz-Dudek ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim, a następnie MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Illinois.

Dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu Piotr Jurjewicz pełnił tę funkcję od lutego 2012 roku. Wkrótce zmierzy się z nowymi wyzwaniami w oddziale SABMiller w Miami, gdzie rozpocznie pracę na stanowisku Consumer Integrated Marketing Director.

To kolejny etap jego kariery w grupie - przez wiele lat osiągał liczne sukcesy w wielu spółkach SABMiller na świecie. Piastował stanowisko wiceprezesa ds. marketingu w Kolumbii (2009-2012), Peru (2006-2009) oraz Rumunii (2004-2006), a wcześniej regionalnego managera marketingu w SABMiller Europa w Budapeszcie (2002-2004).

Od 1996 roku pracował w Lech Browary Wielkopolski, kolejno jako brand manager, public affairs manager oraz dyrektor ds. innowacji marketingowych. W 1998 roku został mianowany dyrektorem ds. marketingu w Browarach Tyskich Górny Śląsk, od 1999 roku piastował stanowisko najpierw group brand managera, a następnie, już w Kompanii Piwowarskiej - dyrektora grupy marek, które zajmował do 2002 roku.

Piotr Jurjewicz jest absolwentem filologii hiszpańskiej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, ponadto ukończył MBA na Nottingham Trent University we współpracy z Wielkopolską Szkołą Biznesu w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.