Hubert Świtalski przechodzi z Polsat Media do Meetrics Polska, obejmując stanowisko country managera. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Piątkowskiego, który od września rozpocznie pracę w nowym miejscu.

Świtalski w branży pracuje od 10 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR specialist; w ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Stroer Media (jako Agency Sales Deputy Director). W Biurze Reklamy Polsat Media, jako szef zespołu AdTube, odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru Social Media, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).
- W swojej karierze miałem niejednokrotnie okazję korzystać z technologii Meetrics. Dzięki temu wiem dokładnie, jak pomiar i optymalizacja z wykorzystaniem tych narzędzi wpływają na jakość produktu reklamowego. Cieszę się, że jako Country Manager Meetrics w Polsce będę odpowiedzialny za dostarczanie tych efektywnych rozwiązań naszym partnerom. W czasach, w których każda sekunda uwagi konsumenta ma znaczenie, to duża przyjemność dołączyć do zespołu oferującego narzędzia pozwalające optymalizować komunikację pod kątem atencji użytkownika - mówi Hubert Świtalski, nowy country manager Meetrics.
- Cieszymy się, że Hubert Świtalski dołącza do Meetrics. To wzmacnia naszą ofertę produktową w Polsce, szczególnie w sektorze wideo, w którym Hubert ostatnio pracował. Meetrics rozwija swoje relacje z wydawcami, reklamodawcami i agencjami w dziedzinie reklamy wideo, co przyczyniło się do ciągłego rozwoju firmy w ciągu ostatnich dwóch lat w Polsce i na arenie międzynarodowej - mówi Max von Hilgers, współzałożyciel i szef Meetrics.
Meetrics to działająca na rynku od 2008 roku technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci.


KOMENTARZE (0)