Hilton Garden Inn Kraków Airport: Marcin Ziobro costał dyrektorem generalnym

Stanowisko dyrektora generalnego pierwszego w Krakowie hotelu lotniskowego Hilton Garden Inn Kraków Airport objął, posiadający 15-letnie doświadczenie w branży, Marcin Ziobro .
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Hilton Garden Inn Kraków Airport: Marcin Ziobro costał dyrektorem generalnym

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

21 mar 2016 19:12


Marcin Ziobro jest związany z branżą turystyczną od ponad 15 lat. W trakcie studiów na krakowskiej AWF na kierunku Turystyka i Rekreacja, rozpoczął karierę zawodową jako organizator turystyki. Następnie związał się z segmentem hotelarskim. Pracował między innymi dla grupy Orbis/Accor, początkowo jako kierownik ds. konferencji i bankietów w Novotel Kraków City West, w niedługim czasie awansował na stanowisko kierownika ds. sprzedaży korporacyjnej. W styczniu 2013 r. dołączył do zespołu Vienna International Hotels & Resorts obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow. W tym czasie pracował również jako asystent i wykładowca na publicznych i prywatnych uczelniach, a także niezależny trener biznesu, prowadząc szkolenia w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju dla branży hotelarskiej.

Od marca 2015 roku pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Hilton Garden Inn Kraków Airport, jest odpowiedzialny za zbudowanie wizerunku obiektu jako pierwszego hotelu lotniskowego w Małopolsce, koncepcję i wdrożenie szeregu wydarzeń promujących hotelową restaurację oraz wysokie wyniki sprzedaży. Jest on także inicjatorem i koordynatorem współpracy z Domem Fundacji Ronalda McDonalda. Od 21 marca obejmie stanowisko dyrektora generalnego, zastępując Andrzeja Przeniosło.

Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, znajduje się tuż przy lotnisku Balice, zaledwie 12 km od historycznej części miasta. W dogodnie zlokalizowanym obiekcie mieści się 155 komfortowo urządzonych pokoi. Z myślą o turystach biznesowych przygotowano części wspólne, dziewięć sal konferencyjnych, jedną salę posiedzeń oraz 370 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjno-kongresowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.