Hanna Lasoń została nowym dyrektorem marketingu w Dobrym Hotelu. W ramach nowych zadań odpowiada za strategię marketingową oraz budowanie spójnego wizerunku sieci Dobry Hotel. Jest absolwentką Akademii Klausenhof w Dingden oraz Politechniki Koszalińskiej na wydziale Ekonomii i Zarządzania - specjalizacja – marketing i badania rynkowe.
- PropertyNews.pl/AT
- •11 maj 2018 11:19

Hanna Lasoń karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez kolejne 12 lat pracowała w Hotelu Haffner w Sopocie jako Marketing & Sales Executive oraz dyrektor Hotelu.
Podczas pracy w dużej trójmiejskiej firmie marketingowej była odpowiedzialna min. za kampanię produktową sztandarowegoklienta agencji- spoty telewizyjne, radiowe, bilboardy sponsorskie, materiały POS.
Już wkrótce sieć Dobry Hotel powiększy się o obiekty w dwóch nowych lokalizacjach - w Poznaniu Hotel Altus oraz we Wrocławiu Best Western Premier Hotel City Center. Natomiast do gdańskich obiektów zarządzanychprzez sieć dołączy Hotel Deo Gdańsk Old Town, czterogwiazdkowy obiekt zlokalizowany w samym sercu Starego Miasta.


KOMENTARZE (0)