Hanna Lasoń dyrektorem marketingu w Dobrym Hotelu

Hanna Lasoń została nowym dyrektorem marketingu w Dobrym Hotelu. W ramach nowych zadań odpowiada za strategię marketingową oraz budowanie spójnego wizerunku sieci Dobry Hotel. Jest absolwentką Akademii Klausenhof w Dingden oraz Politechniki Koszalińskiej na wydziale Ekonomii i Zarządzania - specjalizacja – marketing i badania rynkowe.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Hanna Lasoń dyrektorem marketingu w Dobrym Hotelu

Hanna Lasoń karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez kolejne 12 lat pracowała w Hotelu Haffner w Sopocie jako Marketing & Sales Executive oraz dyrektor Hotelu.

Podczas pracy w dużej trójmiejskiej firmie marketingowej była odpowiedzialna min. za kampanię produktową sztandarowegoklienta agencji- spoty telewizyjne, radiowe, bilboardy sponsorskie, materiały POS.

Już wkrótce sieć Dobry Hotel powiększy się o obiekty w dwóch nowych lokalizacjach - w Poznaniu Hotel Altus oraz we Wrocławiu Best Western Premier Hotel City Center. Natomiast do gdańskich obiektów zarządzanychprzez sieć dołączy Hotel Deo Gdańsk Old Town, czterogwiazdkowy obiekt zlokalizowany w samym sercu Starego Miasta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.