Firma Tetra Pak, firma specjalizująca się w przetwarzaniu i pakowaniu żywności, powołała Guillaume’a Latourrette na stanowisko dyrektora zarządzającego na Europę Wschodnią.

Guillaume Latourrette ma ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, produktami i marketingiem. Wcześniej zajmował wysokie stanowiska w branży opakowań w Europie i na świecie. Przez ostatnie dwa lata, jako dyrektor zarządzający Tetra Pak w Europie Południowo-Wschodniej, kierował działalnością firmy na czternastu rynkach. Wcześniej Latourrette pełnił funkcję regionalnego dyrektora ds. marketingu Tetra Pak w Europie i Azji Środkowej, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digitalizacji i marketingu.
Latourrette będzie sprawował swoją nową funkcję w Warszawie, koordynując działalność firmy w 15 krajach na nowo powstałym rynku Europy Wschodniej (w tym w Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Mołdawii, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i Polsce).
Nowy rynek obejmuje poszerzony region Europy Wschodniej i został utworzony z krajów byłego rynku Europy Południowo-Wschodniej oraz Europy Środkowej. Nowa konfiguracja ma na celu poprawę wydajności firmy poprzez połączenie zasobów, wiedzy i umiejętności.
Kinga Sieradzon, dyrektor zarządzająca dotychczasowym rynnkiem Europy Środkowej, objęła stanowisko globalnego wiceprezesa ds. usług Tetra Pak, co wiąże się z jej przeprowadzką do Szwecji.


KOMENTARZE (0)