- DlaHandlu.pl/AT
- •22 lis 2017 7:59
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Grupy Carrefour, w którym będzie odpowiedzialny za rynek belgijski, polski i rumuński. Guillaume de Colonges zachował stanowisko Prezesa Carrefour Polska, natomiast stanowisko Dyrektora Operacji polskiego oddziału Carrefoura zostało powierzone Ronanowi Martin. Sekretarzem Generalnym firmy pozostaje Robert Noceń.

Zgodnie z decyzją Alexandra Bomparda, Prezesa i Dyrektora Generalnego Carrefour, Guillaume de Colonges objął funkcję Dyrektora Wykonawczego na Europę Północną i Wschodnią, a także Dyrektora Operacyjnego Carrefour w Belgii. Jednocześnie Guillaume de Colonges zachował stanowisko Prezesa Carrefour Polska, które piastuje od 2014 roku.
W drugiej połowie września prezes grupy Carrefour Alexandre Bompard powołał Komitet Wykonawczy, w skład którego wchodzą zarówno obecni menadżerowie, jak i osoby z zewnątrz, o „nowych horyzontach, które uzupełniają zarząd wiedzą fachową”.
Utworzenie tego zespołu jest krokiem, który ma pomóc w lepszym zarządzaniu grupą. Pierwszym zadaniem zespołu będzie określenie i wdrożenie planu przekształceń w grupie.
Zespół liczy łącznie 14 członków, skupionych wokół osoby Alexandre Bompard. Pięć z nich odpowiedzialnych jest za poszczególne rynki i obszary geograficzne: Pascal Clouzard odpowiada za rynek francuski, a Guillaume de Colonges, obecny prezes Carrefour Polska, za rynki Północnej i Wschodniej Europy, w tym: Belgię, Polskę i Rumunię. Ponadto, będzie on bezpośrednio odpowiedzialny za operacje Carrefour w Belgii.
W trakcie swojej pracy w polskim oddziale Carrefour Guillaume de Colonges wdrożył stabilną i długofalową strategię omnikanałowości. Uruchomione zostały nowe kanały sprzedaży przez Internet, dowodząc pozycji Carrefour jako lidera innowacji na rynku wielkiej dystrybucji w Polsce. Rozwijana była także sieć tradycyjnej sprzedaży: sklepów i centrów handlowych, poprzez otwieranie nowych punktów sprzedaży i modernizację już istniejącej infrastruktury. Również oferta handlowa Carrefour została poszerzona o nowe koncepty i gamy produktów. Te wszystkie zmiany, mające tak istotny wpływ na doświadczenie zakupowe, zostały zakomunikowane klientom za pośrednictwem kampanii marketingowej z udziałem Napoleona, która miała duży wpływ na wzmocnienie pozytywnego postrzegania sieci w przestrzeni publicznej.
W związku z nowymi obowiązkami Dyrektora Wykonawczego Guillaume de Colonges powierzył stanowisko Dyrektora Operacji Carrefour Polska Ronanowi Martin.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.



KOMENTARZE (0)