Firma Parrot zajmuje się zaawansowanymi technologicznie bezprzewodowymi produktami. Ruault będzie odpowiedzialny za marketing i sprzedaż w segmencie dronów konsumenckich i connected devices na całym świecie.

François Ruault zdobywał doświadczenie w agencji BBDO w Stanach Zjednoczonych i Francji oraz w Apple jako odpowiedzialny za komunikację, marketing a później sprzedaż detaliczną w Europie. Odegrał istotną rolę w przekształceniu europejskiej części firmy, przyczyniając się do sukcesu flagowych produktów jak iMac, iBook czy iPod.
W 2004 roku, został Country Managerem odpowiedzialnym za Xbox we Francji, generując dwucyfrowy wzrost sprzedaży do 2010 roku, kiedy przeniósł się do Redmond, USA. Pracował tam jako Senior Director, Worldwide Sales & Marketing w segmencie rozwiązań sprzętowych Microsoft, następnie jako COO w Microsoft Next Gen Experiences, gdzie odpowiadał za HoloLens, platformę wirtualnej rzeczywistości współpracującą z Windows 10.
W 2013 roku dołączył do Amazon jako dyrektor ds. marketingu produktów cyfrowych na rynkach USA, Europy i Azji.


KOMENTARZE (0)