Ewa Czarnecka powołana została na stanowisko prezesa Voice Contact Center. Dotychczas pełniła funkcję członka zarządu i dyrektor operacyjnej. Po zmianie nadal będzie odpowiadać za operacje realizowane przez firmę.

- Zmiana w zarządzie nie wpłynie na strategię spółki. Voice Contact Center stawia na stabilny wzrost i budowę wartości głównie poprzez wzrost organiczny oraz rozwój usług opartych o nowe technologie. Chcemy być dostawcą pierwszego wyboru w segmencie customer experience rozumianym jako rozwiązania dla sprzedaży i obsługi klienta. Naszym celem jest pogłębienie specjalizacji w tym obszarze i dalszy rozwój biznesu w oparciu o kompleksowe projekty. Chcemy także skupić się na rozwoju naszej oferty o nowe technologie i dedykowane rozwiązania dla eCommerce - powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Voice Contact Center.
Czarnecka do zespołu Voice Contact Center dołączyła w styczniu 2015 roku. Odpowiada za działania operacyjne i współpracę z klientami. W marcu 2017 r. została członkiem zarządu spółki. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży contact center.
Dotychczasowy prezes zarządu, Konrad Rochalski, podjął decyzję o rezygnacji z pełnionej funkcji
w związku z koniecznością pełnego zaangażowania w spółce ArchiDoc, gdzie jest prezesem zarządu,
a która w ostatnim okresie rozwija się bardzo dynamicznie.
Członkiem zarządu pozostaje Ewa Depta, która jednocześnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży. Obie managerki blisko współpracują od 2015 r., a od 2017 r. zasiadają w zarządzie firmy.



KOMENTARZE (0)