×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Ewa Czarnecka prezesem Voice Contact Center

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 15 paź 2019 13:49

Ewa Czarnecka powołana została na stanowisko prezesa Voice Contact Center. Dotychczas pełniła funkcję członka zarządu i dyrektor operacyjnej. Po zmianie nadal będzie odpowiadać za operacje realizowane przez firmę.

Ewa Czarnecka prezesem Voice Contact Center
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA

 - Zmiana w zarządzie nie wpłynie na strategię spółki. Voice Contact Center stawia na stabilny wzrost  i budowę wartości głównie poprzez wzrost organiczny oraz rozwój usług opartych o nowe technologie. Chcemy być dostawcą pierwszego wyboru w segmencie customer experience rozumianym jako rozwiązania dla sprzedaży i obsługi klienta. Naszym celem jest pogłębienie specjalizacji w tym obszarze i dalszy rozwój biznesu w oparciu o kompleksowe projekty. Chcemy także skupić się na rozwoju naszej oferty o nowe technologie i dedykowane rozwiązania dla eCommerce - powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Voice Contact Center.

Czarnecka do zespołu Voice Contact Center dołączyła w styczniu 2015 roku. Odpowiada za działania operacyjne i współpracę z klientami. W marcu 2017 r. została członkiem zarządu spółki. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży contact center.

Dotychczasowy prezes zarządu, Konrad Rochalski, podjął decyzję o rezygnacji z pełnionej funkcji
w związku z koniecznością pełnego zaangażowania w spółce ArchiDoc, gdzie jest prezesem zarządu,
a która w ostatnim okresie rozwija się bardzo dynamicznie. 

Członkiem zarządu pozostaje Ewa Depta, która jednocześnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży. Obie managerki blisko współpracują od 2015 r., a od 2017 r. zasiadają w zarządzie firmy.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ewa Czarnecka prezesem Voice Contact Center

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA