Do zarządu Voice Contact Center dołączyły Ewa Czarnecka, dotychczasowy dyrektor operacyjny oraz Ewa Depta, zarządzająca sprzedażą. Wspólnie z prezesem, Konradem Rochalskim, kierującym obszarem Zarządzania Dokumentami i Obsługi Klienta w OEX, będą odpowiadać za dalszy rozwój firmy.

Ewa Depta jest związana z Voice Contact Center od początku istnienia spółki, czyli od 2009 roku. Jej kompetencje obejmują pozyskiwanie nowych klientów i rozwój biznesu. Ewa Czarnecka do zespołu dołączyła w styczniu 2015 roku. Odpowiada za działania operacyjne i współpracę z klientami. Obie nowe członkinie zarządu posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w branży contact center.
- Ostatnie lata to okres dynamicznego wzrostu Voice Contact Center. Doświadczenie i kompetencje Ewy Depty i Ewy Czarneckiej były kluczowym elementem naszego sukcesu. Rozszerzenie składu zarządu jest naturalnym krokiem i mocno wierzę, że dzięki temu jeszcze skuteczniej będziemy umacniać pozycję wśród czołowych contact centers w Polsce - powiedział Konrad Rochalski, prezes Voice Contact Center.
Voice Contact Center specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta, oferując firmom m.in. prowadzenie profesjonalnego Biura Obsługi Klienta i infolinii. Spółka dysponuje 560 stanowiskami contact center w trzech centrach operacyjnych: w Warszawie, Łodzi i Lublinie.
Do grona klientów firmy należą m.in. spółki ubezpieczeniowe, banki, firmy działające w sektorze
e-commerce, firmy medyczne, FMCG i motoryzacyjne.

KOMENTARZE (0)