PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ewa Czarnecka i Ewa Depta dołączyły do Voice Contact Center w OEX

  • Autor: em
  • 13 mar 2017 13:34

Do zarządu Voice Contact Center dołączyły Ewa Czarnecka, dotychczasowy dyrektor operacyjny oraz Ewa Depta, zarządzająca sprzedażą. Wspólnie z prezesem, Konradem Rochalskim, kierującym obszarem Zarządzania Dokumentami i Obsługi Klienta w OEX, będą odpowiadać za dalszy rozwój firmy.

Ewa Czarnecka i Ewa Depta dołączyły do Voice Contact Center w OEX
Do zarządu Voice Contact Center dołączyły Ewa Czarnecka (fot. mat. prasowe)
REKLAMA

Ewa Depta jest związana z Voice Contact Center od początku istnienia spółki, czyli od 2009 roku. Jej kompetencje obejmują pozyskiwanie nowych klientów i rozwój biznesu. Ewa Czarnecka do zespołu dołączyła w styczniu 2015 roku. Odpowiada za działania operacyjne i współpracę z klientami. Obie nowe członkinie zarządu posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w branży contact center.

- Ostatnie lata to okres dynamicznego wzrostu Voice Contact Center. Doświadczenie i kompetencje Ewy Depty i Ewy Czarneckiej były kluczowym elementem naszego sukcesu. Rozszerzenie składu zarządu jest naturalnym krokiem i mocno wierzę, że dzięki temu jeszcze skuteczniej będziemy umacniać pozycję wśród czołowych contact centers w Polsce - powiedział Konrad Rochalski, prezes Voice Contact Center.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Voice Contact Center specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta, oferując firmom m.in. prowadzenie profesjonalnego Biura Obsługi Klienta i infolinii. Spółka dysponuje 560 stanowiskami contact center w trzech centrach operacyjnych: w Warszawie, Łodzi i Lublinie.

Do grona klientów firmy należą m.in. spółki ubezpieczeniowe, banki, firmy działające w sektorze
e-commerce, firmy medyczne, FMCG i motoryzacyjne.

 

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ewa Czarnecka i Ewa Depta dołączyły do Voice Contact Center w OEX

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA