Od stycznia 2017 r. funkcję dyrektora marketingu Galerii Północnej pełni Emilia Szkudlarek, a Piotr Myszka – dotychczasowy project manager galerii - został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego. Pracę całego zespołu koordynuje Agnieszka Nowak, dyrektor generalna galerii.

Prace montażowe i wykończeniowe na terenie budowy Galerii Północnej idą w parze z rozbudową zespołu zarządzającego obiektem.
Emilia Szkudlarek, która objęła stanowisko dyrektora marketingu Galerii Północnej, od blisko 10 lat związana jest z branżą nieruchomości. Pracowała m.in. w łódzkiej Manufakturze czy w centrum handlowym Port Łódź, gdzie koordynowała działania marketingowe. Od kwietnia 2014 roku jako marketing manager Wola Park, odpowiadała za opracowanie i wdrażanie nowej strategii marketingowej centrum. W Galerii Północnej będzie odpowiedzialna za przygotowanie otwarcia centrum, koordynację prac agencji zewnętrznych oraz współpracę z najemcami.
Piotr Myszka, związany od ponad ośmiu lat z GTC SA – inwestorem Galerii Północnej – od nowego roku pełni funkcję dyrektora operacyjnego centrum. Na etapie projektowym i inwestycyjnym, jako project manager, nadzorował całokształt prac związanych z powstaniem obiektu. Wcześniej przez 5 lat był managerem Galerii Jurajskiej – należącego do GTC centrum handlowego w Częstochowie. Swoje doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych zdobywał m.in. pracując przy projektach: Rybnik Plaza Shopping Center, Zgorzelec Plaza, Lublin Plaza, Sosnowiec Plaza, Arena Plaza in Budapest, Plzen Plaza.
Galeria Północna wkracza w decydującą fazę budowy. Bryła budynku jest już zamknięta, trwają prace montażowe i wykończeniowe wewnątrz. Pierwsze lokale zostały już przekazane najemcom, którzy rozpoczynają aranżacje swoich salonów. Pod koniec 2016 roku Galeria Północna ogłosiła, że będzie pierwszym obiektem w Polsce, w którym swój sklep otworzy brytyjski Hamleys.



KOMENTARZE (0)