Do zespołu komunikacji i marketingu JP Weber od września dołączyła Elżbieta Czerwińska. Jako ekspert ds. komunikacji i marketingu będzie odpowiedzialna za budowanie marki w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacji.
Elżbieta Czerwińska jest związana z branżą public relations od ponad 10 lat. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji firm zarówno jako zewnętrzny konsultant agencji PR, jak również jako ekspert w biurach prasowych takich firm jak Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń czy Alior Bank. Prowadziła również projekty z obszaru komunikacji kryzysowej oraz koordynowała projekty badawcze i organizację eventów. Współpracowała z takimi markami jak m.in. Deloitte, EY, BIK/BIG, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowym czy TU Europa. Jest absolwentką Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.
W JP Weber Elżbieta Czerwińska będzie odpowiedzialna za budowanie marki w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacji.
- Ela łączy kompetencje eksperta od komunikacji i socjologa, co jest bardzo pożądane w naszym zawodzie. Do tego dobrze rozumie branżę konsultingową i różnorodne potrzeby klientów. Jestem przekonana, że dzięki jej wiedzy i doświadczeniu będziemy jeszcze skuteczniej budować wizerunek naszej marki i wspierać współpracę naszych ekspertów z klientami - mówi Marta Marczak, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w JP Weber.
JP Weber jest firmą doradczą, która od prawie 20 lat kompleksowo wspiera decydentów i właścicieli firm w transakcjach oraz w ich codziennych wyzwaniach biznesowych, finansowych, prawnych i podatkowych. JP Weber jest członkiem i jednym z założycieli Eight International - globalnej organizacji niezależnych doradców w dziedzinie doradztwa transakcyjnego, restrukturyzacji i transformacji.


KOMENTARZE (0)