Z początkiem czerwca 2018 Eliza Durka objęła stanowisko Communications and Public Affairs Director Siemensa w Polsce. Pokieruje dialogiem z interesariuszami firmy i stworzy nową strategię komunikacji Siemensa w Polsce.
Eliza Durka jest menadżerką z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy zarówno dla biznesu, jak i administracji publicznej. Wcześniej była m.in. dyrektorką biura komunikacji marketingowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz współtworzyła rządową strategię „Polska 2030”. Karierę zawodową zaczynała jako dziennikarka ekonomiczna w wiodących mediach biznesowych. Obecnie pracuje nad doktoratem z zakresu nowych technologii w Akademii L. Koźmińskiego.
- Bardzo się cieszę, że Eliza Durka dołącza do zespołu Siemensa – komentuje CEO Siemensa w Polsce Dominika Bettman. – Przed nami nowe wyzwania. Siemens jest jedną z tych kilku firm na świecie, która poprzez nowe technologie zmienia nie tylko gospodarkę i przemysł, ale znacząco wpływa również na życie ludzi. W Siemensie poczuwamy się do odpowiedzialności za zmianę społeczną, którą współkreujemy i chcemy wspólnie ze wszystkimi interesariuszami szukać jak najlepszych odpowiedzi na wyzwania związane z m.in. digitalizacją, automatyzacją, sztuczną inteligencją czy nowymi źródłami energii – wyjaśnia Dominika Bettman.
- Chcemy prowadzić dialog, inicjować i ogniskować debatę publiczną wokół tych tematów, które są szczególnie istotne dla przyszłości i rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Od pytań, jakie zadamy sobie dziś, zależą odpowiedzi, które zdołamy sformułować jutro – dodaje Eliza Durka, nowa Communications and Public Affairs Director Siemensa w Polsce.


KOMENTARZE (0)