Dariusz Kubacki w zarządzie Grupy KMD. To pierwszy Polak na tym stanowisku

Grupa KMD, dostawca usług IT w Danii, powołała Dariusza Kubackiego na stanowisko Vice Presidenta w globalnej strukturze, powierzając mu odpowiedzialność za jeden z najbardziej strategicznych pionów biznesowych. Pokieruje on również polskim oddziałem firmy. Obecność Polaka w zarządzie jest połączona ze zmianą strategii firmy, która zakłada jeszcze większą autonomię warszawskiego oddziału i jego rosnącą rolę w Grupie KMD.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Dariusz Kubacki w zarządzie Grupy KMD. To pierwszy Polak na tym stanowisku

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

14 maj 2018 12:28


KMD to największy duński gracz na europejskim rynku IT, który od ponad 40 lat dostarcza usługi informatyczne na potrzeby rządu i samorządów lokalnych w Danii, a także firm z sektora prywatnego w Skandynawii. Grupa otworzyła oddział w Polsce w 2015 roku, tworząc miejsce pracy dla polskich specjalistów IT. Za rozwój warszawskiego biura przez pierwsze trzy lata działalności odpowiadał Jens Brinksten.

Polak jako pierwszy spoza Danii w zarządzie KMD

Dariusz Kubacki jako pierwszy Polak zajął stanowisko General Managera i będzie zarządza polskim oddziałem firmy. Jest on również pierwszym managerem spoza Danii, który wszedł do zarządu KMD Group. Kubacki ma bogate doświadczenie w obszarze IT. Do KMD przeszedł z Pareexel International, gdzie był dyrektorem w globalnych strukturach IT.

Wcześniej przez ponad 12 lat był związany z Hewlett-Packard, gdzie odpowiadał za kierowanie zespołem ponad 500 pracowników i realizację celów biznesowych dla klientów z 10 krajów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Karierę w branży technologicznej rozpoczął w 2002 roku jako konsultant IT w SAS Institute.

Partnerska rola polskiego oddziału

Obecność Polaka na kluczowym stanowisku w globalnej strukturze jest wynikiem nowej strategii biznesowej KMD Group. Zakłada ona zwiększenie roli polskiego oddziału w międzynarodowym biznesie i odpowiedzialność za klientów całej grupy.

- Polskie biuro KMD rozwijało się od samego początku w imponującym tempie. Startowaliśmy od zera, a teraz zatrudniamy ponad 400 pracowników, kontynuując dynamiczny wzrost. Nowa strategia oznacza dla polskich specjalistów większe możliwości rozwoju i duże wyzwania. Jesteśmy partnerem naszych skandynawskich kolegów i razem z nimi będziemy wyznaczać trendy w digitalizacji. Odpowiadamy już nie tylko za polską spółkę, ale realizujemy globalne cele, stąd proces przeniesienia do Polski części biznesowej KMD – podkreśla Piotr Brzeziński, Head of Development w Dywizji R&D.

Skandynawska kultura pracy

Rozwój skandynawskiej firmy nad Wisłą to szansa dla polskich specjalistów, którzy czerpią z doświadczenia Skandynawów w zakresie innowacyjnych rozwiązań nie tylko dla sektora publicznego.

Biuro KMD Poland mieści się w Warszawie tuż obok metra Dworzec Gdański i jest odzwierciedleniem skandynawskiego stylu. To, na co firma kładzie nacisk, to również work-life balance.

- Pracujemy nad ambitnymi zadaniami, jednocześnie zachowując równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym. Przejęliśmy od Skandynawów najlepsze wzorce, wolny czas dla rodziny i przyjaciół to istotna część naszej kultury organizacyjnej – dodaje Anna Smoleń, dyrektor działu HR.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.