Wraz z początkiem czerwca Bogdan Gałuszka objął stanowisko dyrektora działu marek własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels.

Bogdan Gałuszka działa w branży od ponad 25 lat. W Jeronimo Martins Polska jako kierownik ds. jakości, kontroli i sprzedaży odpowiadał za rozwój produktów marek własnych w sklepach sieci Biedronka. W Lidlu pełnił funkcję dyrektora zakupów i członka zarządu oraz budował struktury firmy w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. Był odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw oraz zarządzanie działem handlowym, a także stworzenie i realizację zasad zarządzania kategoriami asortymentowymi. W sieci POLOmarkecie zajmował analogiczne stanowiska i odpowiadał m. in. za wdrożenie zasad zarządzania kategoriami produktów (ang. category management) czy strategię dla produktów marek własnych.
W Intermarché będzie odpowiedzialny na efektywną realizację strategii sieci w obszarze marek własnych, wdrożenie nowej architektury marek parasolowych i intensywne rozwijanie tej grupy produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby i oczekiwania klientów w całej Polsce.


KOMENTARZE (0)