Do nowych obowiązków Bartosza Sroki, który dotychczas wspierał dział korporacyjny Grayling Poland, będzie należał nadzór nad projektami z zakresu komunikacji kryzysowej oraz rozwój dotychczasowej oferty agencji w tym obszarze.

Bartosz Sroka posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w różnych obszarach biznesowych. Pracował dla firm z takich sektorów jak nieruchomości, finanse, energetyka, TMT, przemysł, logistyka, handel czy branża spożywcza. Ma także doświadczenie w działaniach z zakresu relacji inwestorskich i ofert publicznych akcji (IPO).
Do Grayling Poland dołączył w 2016 r.
- Polski rynek z roku na rok dojrzewa, a działające na nim firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest nie tylko umiejętne i sprawne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, ale przede wszystkim odpowiednie przygotowanie się do ich wystąpienia - mówi Bartosz Sroka i dodaje:
- W rezultacie już od dłuższego czasu obserwujemy wzmożoną liczbę zapytań dotyczących różnego rodzaju szkoleń z zarządzania komunikacją w kryzysie czy opracowania skrojonych na miarę procedur kryzysowych. Każda firma i każda sytuacja kryzysowa jest inna i jako taka wymaga indywidualnego podejścia. W przypadku kryzysów szablonowe rozwiązania nie działają .
Frank Schönrock, szef europejskiej kompetencji kryzysowej Grayling, dodaje: - Usługi z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi zawsze stanowiły ważną część naszej oferty. Nowa rola Bartosza to naturalny krok w kierunku budowania silnego europejskiego zespołu ekspertów z jednej strony posiadających szeroką wiedzę z zakresu komunikacji kryzysowej, a z drugiej – doskonale znających poszczególne rynki i ich uwarunkowania. Dzięki połączeniu międzynarodowego doświadczenia i lokalnego know-how oferujemy naszym klientom kompleksowe i unikalne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań.
Grayling Poland to jedna z większych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 35 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, employer branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.


KOMENTARZE (0)