Od 1 grudnia Bartosz Kurek, były dziennikarz telewizyjny i radiowy, objął stanowisko menedżera ds. Public Affairs w Philip Morris Polska Distribution.
- Autor:KDS
- •3 gru 2020 19:12

Bartosz Kurek z wykształcenia jest politologiem, studia ukończył na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę dziennikarską zaczynał w radiu RMF Classic. Później przeszedł do telewizji TV Biznes, gdzie pracował jako reporter i korespondent giełdowy. Do Telewizji Polsat dołączył w 2008 roku. W stacji pracował przez blisko 12 lat, prowadząc m.in. główne wydanie programu informacyjnego „Wydarzenia”. Wcześniej był gospodarzem porannego pasma „Nowy dzień z Polsat News”. Szlify dziennikarskie zdobywał m.in. w CNN. Relacjonował wybory prezydenckie w USA czy Forum Ekonomiczne w Davos.
We współpracy ze stowarzyszeniem „Program Czysta Polska” prowadził także edukacyjny podcast ekologiczny. Jednym z wiodących tematów były w nim inicjatywy pro-środowiskowe biznesu oraz organizacji trzeciego sektora. Wspólnie z ekspertami z obszaru ekologii dyskutował o znaczeniu lokalnych działań firm i ich wpływie na globalną ochronę środowiska. Zainicjował również lokalną akcję „Sprzątamy Wilamy”, w której ramach mieszkańcy podwarszawskiej gminy Załuski, we współpracy z władzami gminy, sprzątają swoją okolicę.
– Dziwnym trafem wszędzie tam, gdzie zaczynałem pracę, działo się coś dużego i ważnego. Kiedy dołączałem do Polsatu, w mediach trwała rewolucja cyfrowa. Testowano interaktywne formy dostarczania widzom treści i nowe kanały kontaktu. Dzisiaj dołączam do ludzi, którzy prowadzą rewolucję technologiczno-naukową. Przez lata śledziłem trendy w innowacjach oraz działania ekologiczne firm, więc miałem okazję zapoznać się również z inicjatywami Philip Morris International. Wierzę, że wkrótce PMI przestanie kojarzyć się z „tą firmą od papierosów” i zacznie być postrzegany jako firma zmieniająca życie milionów palaczy na świecie na lepsze – mówi Bartosz Kurek, menedżer ds. public affairs w Philip Morris Polska Distribution.


KOMENTARZE (1)