Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w strukturze agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera. Teraz, w ramach nowej funkcji, zajmie się m.in. współpracą z klientami w zakresie budowania strategii działań.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

Zakres obowiązków Bartłomieja Brzoskowskiego na stanowisku Strategy Directora obejmie m.in.: współpracę z zespołem strategów agencji w zakresie badań i analiz, współpracę z klientami agencji w zakresie budowania i weryfikowania strategii działań, współpracę z działem kreacji oraz działem mediowym, budowę kompetencji zespołów agencji w zakresie strategii komunikacji marki, tworzenie i konsultację ofert agencji oraz reprezentowanie agencji w ramach zespołów roboczych grupy Altavia (do której należy agencja Kamikaze).

Od czasu dołączenia do Kamikaze do teraz, Bartłomiej Brzoskowski, na stanowisku Senior Strategy Plannera, odpowiedzialny był za prace strategiczne z kluczowymi klientami agencji.

- Awans Bartka to naturalna konsekwencja jego roli w zespole oraz sukcesów w przetargach i pracy z Klientami, a także silnego rozwoju Kamikaze w obszarze strategii komunikacji. To dziś core naszych kompetencji, co w połączeniu ze sprawną egzekucją oraz elastycznością i otwartością na innowacje zapisanymi w naszym digitalowym backgroundzie, pozycjonuje nas wśród najlepszych agencji - Joanna Dering, Managing Partner agencji Kamikaze.    

Bartłomiej Brzoskowski ma 9-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę rozpoczynał w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), jako Social Media Specialist, a później Social Media Manager. W latach 2012–2014 pracował w agencji FaceAddicted, jako Social Media Director & Client Service Director, a od 2014 r. do 2017 r. w agencji Fenomem (obecnie Feno), gdzie najpierw jako Media Director pracował z zespołem mediowym oraz zespołem obsługującym marki w kanałach digital, odpowiadał za nadzór prowadzonych kampanii mediowych, przygotowywanie ofert mediowych oraz utrzymanie relacji z kluczowymi klientami, a następnie jako Account Director, współpracował z zespołem obsługi klienta, z działem kreacji oraz działem mediowym w przygotowywaniu strategii komunikacji dla marek obsługiwanych przez agencję.

W swojej pracy na rynku reklamowym Bartłomiej Brzoskowski pracował dla takich marek jak: Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska, Frugo, Remington, Eurosport, COSTA by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla, Wasa, Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich oraz Intersnack Europe.

Kamikaze to działająca od 13 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, marki L'Oréal, Super-Pharm, marki Coty, Eurobank, Kaufland, McCormick, Wawel, Yves Rocher.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.