PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Artur Czynczyk złożył rezygnację z funkcji członka zarządu Budimeksu

Artur Czynczyk złożył rezygnację z dniem 17 września 2015 r. z funkcji członka zarządu i dyrektora pionu zarządzania kadrami Budimeksu.

Artur Czynczyk złożył rezygnację z funkcji członka zarządu Budimeksu
Artur Czynczyk pracuje w zarządzie Budimeksu od maja 2012 r., Fot. Budimex
REKLAMA

Jak podał Budimex, powodem rezygnacji jest decyzja o kontynuowaniu kariery zawodowej w międzynarodowej korporacji poza granicami kraju.

Czynczyk pracuje w zarządzie Budimeksu od maja 2012 r. Wcześniej, w latach 2010-2011, był wiceprezesem odpowiedzialnym za zarządzanie zasobami ludzkimi w Recall Corporation w USA.

W przeszłości pracował też m.in. w Honeywell, ABB, Elektrimie i Lucent Technologies Polska. Artur Czynczyk jest absolwentem Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów Zarządzania Organizacjami Ochrony Zdrowia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Czytaj też: Tyle zarabiają prezesi spółek budowlanych

Aktualnie zarząd Budimeksu tworzą jeszcze: prezes Dariusz Blocher, wiceprezes Fernando Luis Pascual Larragoiti oraz Jacek Daniewski (dyrektor Pionu Prawno-Organizacyjnego), Henryk Urbański (dyrektor Pionu Zarządzania Nieruchomościami) oraz Marcin Węgłowski (dyrektor Pionu Ekonomiczno-Finansowego).

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Artur Czynczyk złożył rezygnację z funkcji członka zarządu Budimeksu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.