Anna Szarek dołączyła do zespołu agencji Human Signs. Objęła stanowisko dyrektora działu zdrowie i edukacja. Będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami dla klientów z obszaru zdrowia i edukacji.
Anna Szarek jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe
Z branżą marketingową związana jest od 14 lat. Wcześniej pracowała m.in. dla takich agencji jak Pegasus Public Relations, Triple PR, ConTrust Communication czy First Aid Communication. Realizowała kompleksowo kampanie społeczne oraz zarządzała projektami komunikacyjnymi dla firm z branży zdrowotnej, kosmetycznej, modowej oraz nieruchomości komercyjnych.
Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Gedeon Richter Polska, Fundacja WWF Polska, Fundacja Legalna Kultura, Dom Mody Klif oraz Centrum Handlowe Klif, Tru-Trussardi, Prologis, Mostostal Warszawa czy Sodexo Benefits and Rewards Services.
Markę Human Signs tworzą dwie agencje - Konkret PR i Futurama Communication Intelligence. W maju 2020 roku firmy specjalizujące się w rynkach nieruchomościowym, farmaceutycznym, lifestylowym, finansowym, fin-tech i retail połączyły się, rozszerzając zakres swoich dotychczasowych działań. Partnerami zarządzającymi marki są: Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futurama).
Głównymi klientami agencji są: Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services oraz Bank BPS. Od sierpnia Human Signs dołączył do Związku Firm Public Relations.


KOMENTARZE (0)