Anna Panek nowym dyrektorem HR w Vivus Finance

W ciągu trzech lat Vivus powiększył zespół z 6 do 269 pracowników. 270 pracownikiem została Anna Panek. Od lipca 2015 r. objęła stanowisko dyrektora departamentu HR.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Anna Panek nowym dyrektorem HR w Vivus Finance

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

23 lip 2015 20:54


Nowe stanowisko traktuje, jako największe wyzwanie w swojej dotychczasowej karierze zawodowej. Do zmiany pracy przekonała ją dynamika rozwoju firmy i całej branży.

- Na polskim rynku jest niewiele firm rosnących w takim tempie jak Vivus. Nasza kultura organizacyjna to mieszanka atmosfery pracy w start-up’ie i doświadczenia ludzi, którzy wiele lat spędzili w bankowości. Współpraca z takim zespołem to chyba marzenie każdego HR-owca - mówi Anna Panek, dyrektor HR Vivus Finance.

- Cały czas poszukujemy talentów – najlepszych w swojej dziedzinie ekspertów, managerów, ale też młodych pracowników, którzy mają przede wszystkim chęć do rozwijania się – dodaje.

Anna Panek posiada jedenastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, które zdobywała pracując na stanowiskach managerskich w korporacjach z branży bankowej, FMCG i farmaceutycznej. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Kadrami na Uniwersytecie Jagiellońskim i doktorantką w Akademii Leona Koźmińskiego. Biegle posługuje się językiem angielskim oraz niemieckim. Interesuje się rozwijaniem talentów w organizacji oraz coachingiem. Prywatnie jest mamą dwóch chłopców, na bieżąco z warszawskimi wydarzeniami kulturalnymi. Aktywnie uprawia sport.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

szota 2017-10-10 23:00:46

Niechaj się dalej rozwija i jej firma .Ja akurat z usług nie korzystam

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.