PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Anna Kuprian została Head of Digital w Grayling Poland

Anna Kuprian, dotychczasowy Senior Account Manager w Grayling Poland, awansowała na nowoutworzone stanowisko Head of Digital.

  • Autor: AT
  • 10 maj 2017 12:47
Anna Kuprian została Head of Digital w Grayling Poland
Anna Kuprian (fot.mat.pras.)
REKLAMA

Do obowiązków Anny Kuprian w nowej roli będzie należał rozwój dotychczasowej oferty agencji w zakresie zintegrowanych działań digital marketingowych oraz nadzór nad tworzeniem i realizacją holistycznych strategii komunikacji w kanałach online.

– Już od dłuższego czasu prowadzimy zintegrowaną komunikację w kanałach społecznościowych i digital. Oferujemy klientom coś bardziej wartościowego niż tradycyjne media relations, które w dalszym ciągu są podstawą oferty wielu agencji PR. Doradzamy w wyborze narzędzi marketingowych które mają rzeczywiste przełożenie na cele biznesowe. Nie rozmawiamy
o technologiach, dopóki w pełni nie zrozumiemy biznesu i potrzeb klienta. Do opracowywania strategii PR wprowadziliśmy również elementy Design Thinking, żeby pokazać klientom holistyczne spojrzenie na komunikację i szeroki wachlarz działań, jakie oferuje dzisiaj public relations – mówi Anna Kuprian, Head of Digital, Grayling Poland.
Anna Kuprian związana jest z branżą PR od ponad 8 lat. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i opracowywaniu strategii digital. Do Grayling Poland dołączyła w 2013 r. Obecnie nadzoruje działania na rzecz klientów branży technologicznej, e-commerce oraz projekty konsumenckie
dla m.in. Sony Europe, momondo, eBay oraz sieci hoteli Hilton. Anna ma także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu digital PR i Design Thinking oraz jest członkiem IT & Technology Practice Group Continental Europe.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Rozwój kompetencji w zakresie digital i powierzenie tego obszaru Ani to naturalny krok w rozwoju Grayling Poland. Mamy już na tym polu pewne sukcesy – nasza zeszłoroczna kampania pt. „Out of Office” realizowana dla Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej była wielokrotnie nagradzana w tym m.in. podczas Mixx Awards, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży interaktywnej. Trzymamy kciuki za tegoroczne SABRE, gdzie ten sam projekt jest nominowany w kategorii Pan-European Programme. W ostatnich miesiącach rozwinęliśmy również swoje portfolio o klientów technologicznych takich jak momondo i eBay – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Anna Kuprian została Head of Digital w Grayling Poland

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.