Anna Juchimiuk została nową liderką zespołu ds. produktu i omnikanałowości.
Payback Polska ma nową osobę odpowiedzialną za rozwój strategii omnichannel - Annę Juchimiuk.
Objęła ona stanowisko Head of Product and Omnichannel Experience w zespole Strategy and Omnichannel Experience.
Anna Juchimiuk swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Wirtualnej Polsce, Samsung Electronics i ITI Neovision, gdzie zajmowała się, m.in. tworzeniem oraz rozwojem produktów i usług w obszarze digital (web/mobile, multi-screen & convergence solutions, product & pricing), a także content marketingiem.
– Jestem przekonany, że Anna pomoże nam w realizacji szeregu przedsięwzięć związanych ze zwiększaniem zaangażowania naszych uczestników, szczególnie tych, którzy na co dzień korzystają głównie z cyfrowych kanałów komunikacji – powiedział Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.
Payback jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce i stanowi część American Express Group. Aktywnie bierze w nim udział blisko 7,5 mln Polaków. Przez ponad 7 lat działalności Programu Payback w naszym kraju jego uczestnicy otrzymali w formie nagród i rabatów za płatności punktami ekwiwalent przeszło pół miliarda złotych.

KOMENTARZE (0)