PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Anna Durzyńska dyrektorem ds. personalnych Lidl Polska

Anna Durzyńska została dyrektorem ds. personalnych Lidl Polska. Ma 17-letnie doświadczenie w obszarze HR.

  • Autor: jm
  • 14 wrz 2016 11:00
Anna Durzyńska dyrektorem ds. personalnych Lidl Polska
Anna Durzyńska - nowy dyrektor ds. personalnych w Lidlu ma 17-letnie doświadczenie w obszarze HR. (fot. mat.pras.)
REKLAMA

Anna Durzyńska, nowa dyrektor ds. personalnych w Lidlu pracę zawodową rozpoczęła od firmy konsultingowej DDI Polska oraz japońskiego producenta opon Bridgestone Firestone. Od 2000 r. pracowała w Nivea Polska.

Siedem lat była ba stanowisku dyrektora HR dla wszystkich spółek grupy Beiersdorf w Polsce oraz w krajach bałtyckich, pełniąc również funkcję członka zarządu, a ostatnim stanowiskiem zajmowanym w Nivea była funkcja dyrektora HR na region Europy Wschodniej.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Anna Durzyńska jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, wydziału nauk politycznych i dziennikarstwa, stypendystką niemieckiej fundacji DAAD oraz ukończyła studia Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu we współpracy z Helsinki School of Economics. Ma 43 lata, urodziła się i mieszka w Poznaniu.

Lidl zatrudnia w Polsce ok. 15 tys. pracowników.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (8)

Do artykułu: Anna Durzyńska dyrektorem ds. personalnych Lidl Polska

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Bezpartyjna 2020-08-31 19:27:25

    Proszę sprawdzić wśród pracowników opinie o kierowniku p Zagumny w Turzynie. To co wyprawia w tym oddziale to jakby to była jego prywatna firma

  • klient przasnysz 2020-06-18 07:35:09

    P_ragne podziekowac pracownikom lidla w Przasnyszu za profesjonalizm,usmiech i kulture.A szczegolnie pracownicy ktora pomogla mi z aplikacja.Wszystkim skadam milej i spokojnej pracy, Od kierownictwa Lidl nalezy sie tym pracownikom przyjemna rekompensata.

  • Stały klient 2020-06-12 07:21:05

    12.06.2020 Godzina 6rano długa kolejka pod sklepem Lidl na ul Kraszewskiego w Grudziądzu oferta specjalna na ten dzień którą mnie interesowała to spodnie i bluzy NIKE. Niestety po wejściu do sklepu okazało się że są 3pary spodni rozmiar XL , zapytaliśmy obsługi sklepu dlaczego nie ma towaru który nas interesuje ? Odpowiedź była taka że już jest wykupiony. Jak to możliwe że o 6 rano żaden z klientów nie zakupił ani jednej bluzy A spodni były 3 pary XL ??? Ja rozumiem że cena była bardzo dobra Ale dla mnie I dla pozostałych osób które chciały nabyć te rzeczy odp jest prosta pracownicy sklepu nie wylozyli towaru tylko ofertę wzięli dla siebie. Przykre. Codziennie robię tam zakupy Ale po takich przekretach przestaje.

  • już nie klientka lidla 2020-05-11 11:42:59

    kasjerzy dostali słuchawki i mikrofony, może teraz pani z nr 18 kasjerka lidla przy szosie stargardzkiej w Szczecinie przestanie już warczeć do klientów. Zdarza się to dość często u tej pani bez powodów. Ostatnio ostrym tonem warknęła że mam płacić kartą, gotówki nie będzie przyjmować, bo do domu przyniesie zarazę. Premię też dostanie!? A ja już ani kartą ani gotówką płacić wam nie będę.

  • Jagoda 2020-04-01 11:02:57

    Złożyłam reklamacje 9 marca 2020 jest 01 kwietnia wiec minęły 3 tyg po dwóch miała być odpowiedz a tu się okazuje ze ani sklep ani infolinia nic nie wie Do tego Pan Damian Gałek jest bardzo niekompetentny i niemiły !!

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.