PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

  • Bartosz Dyląg
    bad
  • 5 lip 2019 12:49

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse
Andrzej Mirowski z branżą komunikacji związany jest blisko 15 lat Fot. mat. prasowe
REKLAMA

Andrzej Mirowski z branżą komunikacji związany jest blisko 15 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w instytucjach samorządowych i agencjach PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz media relations. Wcześniej pracował dla agencji Publink, Multi Communications i Grayling. Realizował projekty m.in. dla BASF, PKN Orlen, Kapsch i system viaTOLL, a także Arcellor Mittal i PGNiG. Jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.

W Lighthouse nowy dyrektor będzie odpowiedzialny m.in. za działania w zakresie corporate communication dla pozyskanego ostatnio klienta - Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dołączenie Andrzeja Mirowskiego do Lighthouse to kolejny krok w kierunku podnoszenia doświadczenia  firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej, a jednocześnie do rozdziału kompetencji w wewnętrznej strukturze.

- Konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje w zakresie komunikacji korporacyjnej, stąd potrzeba zatrudnienia dyrektora w tej praktyce. Cieszymy się, że Andrzej zasilił nasz zespół, bo to pozwoli na wyodrębnienie dwóch naszych kluczowych specjalizacji, czyli komunikacji kryzysowej i korporacyjnej - mówi Przemysław Mitraszewski, managing partner w Lighthouse.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA