PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Alex Jordan głównym dyrektorem strategicznym w Anomaly

W ślad za niedawnym ogłoszeniem wejścia na rynek niemiecki agencja Anomaly powiększa kadrę kierowniczą w berlińskim biurze (7 biuro agencji Anomaly na świecie i 3 w Europie), mianując Alexa Jordana na stanowisko głównego dyrektora strategicznego.

REKLAMA

Otwarcie biura w Berlinie jest wyrazem rosnącego skupienia agencji Anomaly na Europie, co współgra z przeniesieniem z Nowego Jorku do Londynu siedziby głównej globalnej dyrektor operacyjnej i partnera Kariny Wilsher oraz założyciela Johnny'ego Vulkana. Poza międzynarodowym charakterem tych stanowisk obejmującym działalność i przywództwo w całej sieci agencji Anomaly oboje pracują nad wzmocnieniem pozycji firmy w Europie.

Natomiast Alex Jordan dołączy do Franka Hahna (wykonawczego dyrektora artystycznego) i Simona Owena (dyrektora zarządzającego), tworząc zespół odpowiedzialny za poszerzanie i ewolucję oferty nowego modelu agencji Anomaly w Niemczech.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jordan ma na swoim koncie duże osiągnięcia w Niemczech i na innych rynkach europejskich w agencjach Wieden+Kennedy, Jung von Matt, BBDO i TBWA. Szczególne zainteresowanie innowacjami cyfrowymi wpłynęło na mianowanie Jordana na stanowisko dyrektora do spraw strategii w agencji AKQA Germany. Doświadczenie Jordana obejmuje komercyjne i kreatywne strategie na potrzeby marek takich, jak Nike, Volkswagen, BMW, MINI, AUDI i Sony PlayStation.

Wykonawczy dyrektor artystyczny Frank Hahn pracował ostatnio w agencji 72 & Sunny w Los Angeles po początkach kariery w Niemczech w Jung von Matt i Scholz & Friends. W przeszłości pracował także kilka lat w agencji Wieden+Kennedy w Amsterdamie, a także w Szanghaju i Tokio, gdzie także zajmował stanowisko wykonawczego dyrektora artystycznego. W tym czasie stworzył kampanie na rzecz marek takich, jak Nike, Adidas, Samsung, SONOS i Coors na wszystkich platformach medialnych.

Dyrektor zarządzający Simon Owen przeniósł się do Berlina z Amsterdamu, gdzie zajmował podobne stanowisko w biurze Anomaly po 4 latach pracy w Anomaly w Nowym Jorku. We wcześniejszych miejscach pracy Owen zdobył dużo doświadczenia ze strony klienta i agencji w Londynie. W agencji Fallon Owen pracował głównie nad nagradzanymi i przełomowymi kampaniami dla Sony, a po stronie klienta pracował w Nike jako dyrektor komunikacji marki (reklama, media i platform cyfrowe) w zakresie piłki nożnej, treningu i iD.

„Zbudowaliśmy kwitnący biznes międzynarodowy przez pracę z najlepszymi klientami i pracownikami z całego świata. Biuro w Berlinie przyniesie nam jeszcze więcej możliwości i lepszy dostęp do największych graczy na rynku. Głębokie zrozumienie DNA Anomaly przez Simona, w parze z wyjątkowymi zdolnościami kreatywnymi Franka i z dodatkiem postępowości Alexa powodują, że nie możemy się doczekać rozwijania naszej przyszłości w Niemczech” - skomentowała partner i główna globalna dyrektor operacyjna Karina Wilsher.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Alex Jordan głównym dyrektorem strategicznym w Anomaly

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA