Aleksandra Matula dyrektorem działu obsługi klienta w Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Aleksandra Matula, która objęła stanowisko dyrektora działu obsługi klienta.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Aleksandra Matula dyrektorem działu obsługi klienta w Mint Media

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

18 sty 2016 11:11


Aleksandra Matula zdobywanie doświadczenia zawodowego rozpoczęła w Gemius. Następnie przeszła do ClickAd, gdzie pracowała jako account executive.

W PHD Media Direction, jako senior digital planner, zajmowała się planowaniem i egzekucją strategii obecności w internecie marek spożywczych z portfolio Unilevera, m. in. Lipton, Magnum czy Rama.

– Od 7 lat jestem związana z branżą reklamową, w której cenne jest zarówno doświadczenie zawodowe, jak i trzymanie ręki na pulsie oraz śledzenie trendów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu i zdobytych umiejętnościach, będę w Mint Media nadzorować projekty, budować długofalowe relacje partnerskie z klientami strategicznymi oraz kierować i wspierać merytorycznie cały zespół – komentuje Aleksandra Matula.

– Cieszę się, że Ola dołączyła do zespołu Mint Media. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie układać się pomyślnie, a doświadczenie zawodowe Oli zaprocentuje sukcesami w Mint Media – dodaje Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Mint Media to agencja interaktywna, która tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych, prowadzi też efektywną komunikację w kanałach social media: Facebooku, Twitterze, Instagramie i innych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Agencja działa na rynku od 2009 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.