Od września Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej oraz za dział digital marketingu.

Aleksandra Gawlas-Wilińska związana jest z firmą Henkel od 2012 roku, w swoim doświadczeniu zawodowym łączy pracę w marketingu, digital marketingu, E-commerce oraz stacjonarnej sprzedaży.

Czytaj więcej
Tide Software tworzy studia podyplomowe dla menedżerówZ początkiem września przejęła pełną odpowiedzialność za całe portfolio marek kosmetycznych i detergentów w dziale Henkel Consumer Brands, który powstał z początkiem 2023 roku. Nowy sektor biznesowy HCB utworzony został z połączenia działów Beauty Care oraz Laundry & Home Care. Operacja ta ma na celu poprawę efektywności oraz zwiększenie możliwości dostosowania działań organizacji w wysoce zmiennym otoczeniu biznesowym.


KOMENTARZE (0)