Albrychiewicz CEO GroupM w Polsce. Gala na czele Wavemakera

Izabela Albrychiewicz obejmuje funkcję CEO GroupM w Polsce. Stanowisko CEO Wavemakera przekazuje Pawłowi Gali, wcześniej partnerowi zarządzającemu agencji.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Albrychiewicz CEO GroupM w Polsce. Gala na czele Wavemakera

GroupM, spółka zarządzająca inwestycjami mediowymi agencji WPP oraz rozwojem technologii na potrzeby obsługiwanych przez nich reklamodawców, powołuje Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO polskiego oddziału. Albrychiewicz, dotąd szefowa agencji Wavemaker, będzie kierowała największą polską grupą mediową, z ponad 30 proc. udziałem w rynku. W nowej roli zadba zarówno o zaplecze negocjacyjne agencji WPP (Mediacom, Wavemaker, Mindshare), jak i rozwój wyspecjalizowanych usług dla marketerów.

Obowiązki Albrychiewicz w Wavemaker przejmie Paweł Gala, przez ostatnie lata partner zarządzający w regionie CEE. Gala pokieruje ponad 300-osobowym zespołem wyspecjalizowanym m.in. w planowaniu i zakupie mediów, analityce, badaniach rynku, tworzeniu treści oraz doradztwie biznesowym.

Izabela Albrychiewicz (fot.mat.pras.) Izabela Albrychiewicz (fot.mat.pras.)

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

– Izabela ze swoim zespołem stworzyła w Polsce silną, innowacyjną agencję, ze zdywersyfikowaną ofertą w obszarze mediów, treści i technologii. Z doświadczenia i wiedzy Izy będą teraz korzystali marketerzy obsługiwani przez GroupM i wszystkie firmy grupy. Z nowym szefem polskiego oddziału chcemy mocniej podkreślić, że GroupM to nie tylko inwestycje w media i zaawansowane technologie zakupowe, ale także szeroka oferta usług dla marketerów. Chcemy, by rynek lepiej poznał nasze rozwiązania w obszarze brand safety czy addressable TV – zapowiada Dominic Grainger.

– GroupM to gracz o dużym wpływie na rynek mediów, inwestujący co trzecią reklamową złotówkę w Polsce w imieniu topowych marketerów. Poza naturalnym entuzjazmem, czuję więc dużą odpowiedzialność płynącą z nowej roli. Chcę, żeby pod moim kierunkiem grupa wzmacniała się nie tylko ilościowo. Rozwój technologii wspierających planowanie komunikacji ma czynić GroupM partnerem pierwszego wyboru dla marketerów, ale także cenniejszym partnerem dla biur reklamy, które we współpracy z nami rozwiną swoje oferty – mówi Izabela Albrychiewicz.

GroupM pracuje obecnie m.in. nad narzędziem do optymalizacji kampanii kupowanych programatycznie (CoPilot). Rozwija też rozwiązania łączące dane mediowe, jak korzystanie z TV czy mediów cyfrowych z twardymi danymi zakupowymi – mowa m.in. o Precious.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.