PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Agnieszka Plencler dyrektorem marketingu PLL LOT

Agnieszka Plencler została dyrektorem marketingu PLL LOT. Jej zadaniem będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, po tym jak LOT ogłosił założenia strategiczne i plany rozwoju na lata 2016-2020.

  • Autor:AT
  • 22 lip 2015 11:49
Agnieszka Plencler dyrektorem marketingu PLL LOT
Agnieszka Plencler (fot.mat.prasowe)
REKLAMA

Agnieszka Plencler karierę zawodową zaczynała od projektów marketingowych pracując w firmach badawczych zajmujących się pomiarami biometrycznymi, ilościowymi oraz jakościowymi. Realizowała projekty z branży FMCG, finansowej i farmaceutycznej. Następnie dołączyła do PKP, gdzie jako dyrektor projektu była odpowiedzialna za stworzenie strategii badań w spółkach grupy PKP. Później odpowiadała za stworzenie i wdrożenie strategii marki, produktu oraz zmianę wizerunku pełniąc funkcję dyrektor marketingu PKP Intercity. Na stanowisku dyrektora marketingu LOT-u zastąpiła Martę Glinkę.

LOT niedawno ogłosił założenia strategiczne i plany intensywnego rozwoju na kolejne pięć lat. W 2020 roku spółka zamierza być dwa razy większa niż obecnie. Już w przyszłym roku LOT otworzy kilkanaście nowych połączeń w tym trasy dalekiego zasięgu - Tokio, Bangkok i Seul.

Przed Agnieszką Plencler stoi więc ambitne wyzwanie przygotowania oraz wdrożenia nowej, spójnej strategii marketingowej, której celem będzie odświeżenie wizerunku i jeszcze większe umiędzynarodowienie marki. LOT jako już najbardziej międzynarodowa polska marka, stawia na umacnianie swojego wizerunku na obecnych jak i przyszłych rynkach. Prócz kampanii promujących nowe połączenia w planach marketingowych jest koncentracja na silnym rozwoju działań w mediach społecznościowych.

Agnieszka Plencler jest z wykształcenia psychologiem (UMCS Lublin). Posiada bogate doświadczenie w obszarze badań marketingowych i budowania strategii, analizuje m.in. procesy podejmowania decyzji i zachowania konsumenckie.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Agnieszka Plencler dyrektorem marketingu PLL LOT

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Adam 2019-10-03 12:46:52

    Dlaczego nie mogę kupić biletu do JFK w jedna stronę za przystępna cenę taka jak podajecie na swojej stronie gdy podajecie ceny tam i powrotny np. 1400pl gdy kliknę w jedna stronę czyli do JFK wychodzi 2100 pl Latałem kilka razy Waszymi liniami w obie strony gdy znałem datę powrotu obecnie nie wiem kiedy będę wracał i muszę latać np. liniami norweskimi które taka możliwość mi dają i maja zawsze komplet U was bardzo często pół samolotu bywało pustych miejsc wyglada na to ze Wam nie zależy na wszystkich pasażerach wydaje mi się ktoś działa na szkodę firmy Pozdrawiam !

  • januszsty@gmail.com 2018-09-07 04:46:35

    Zamiast 4 ch lotow do Miami dajcie 3 a jeden wyslijcie do Tampy FL Na srodkowej Florydzie mieszka wiecej Polakow niz na dalekim południu

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.