PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Agnieszka May-Sadowska i Marta Kin awansowały w Medallii

  • KDS
  • 27 cze 2022 17:12

Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko senior vice presidenta i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko vice presidenta international marketing awansowała Marta Kin.

Agnieszka May-Sadowska i Marta Kin awansowały w Medallii
Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko senior vice presidenta (fot. Medallia)
REKLAMA

Agnieszka May-Sadowska objęła stanowisko senior vice presidenta Europe. Na co dzień mieszka w Wiedniu, skąd sprawuje kontrolę nad tworzeniem strategii biznesowych, definiowaniu i realizacji modeli sprzedaży G2M na europejskich rynkach w zakresie globalnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozwiązań i usług opartych na SaaS i chmurze.

Do zespołu Medallii dołączyła w marcu 2020 roku, obejmując stanowisko wiceprezes firmy w Europie Północnej, Centralnej i Wschodniej.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Marta Kin wcześniej pełniła funkcję dyrektor marketingu w obszarze EMEA. Teraz  awansowała na vice presidenta international marketing. Będzie zajmowała się strategicznym rozwojem działań marketingowych w regionach EMEA, LATAM i APAC, koncentrując się na generowaniu popytu, komunikacji, public relations i współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Marta Kin (fot. Medallia)
Marta Kin (fot. Medallia)

Kin ma wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich oraz kierowniczych, zarówno w zarządzaniu zespołem, jak i całym regionem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracowała w firmach Verint, Avaya, Nortel oraz Commvault.

Platforma SaaS Medallia Experience Cloud to system rejestracji doświadczeń użytkowników aplikacji, który przetwarza i analizuje miliardy sygnałów ze wszystkich punktów interakcji, w tym rozmów głosowych, materiałów video, sensorów Internetu Rzeczy (IoT), mediów społecznościowych czy wewnętrznych komunikatorów firmowych.

Medallia wykorzystuje opatentowane rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji oraz uczeniu maszynowym, aby tworzyć prognozy i estymacje efektów poszczególnych działań biznesowych. Firmy korzystające z usług Medalli zwiększają satysfakcję oraz retencję klientów, zmieniają krytyków swoich produktów i usług w promotorów, podnoszą skalę sprzedaży krzyżowej (cross-selling) oraz podejmują decyzje biznesowe

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Agnieszka May-Sadowska i Marta Kin awansowały w Medallii

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA