Agata Krynicka dołączyła do Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. content marketingu.

Agata Krynicka jest menedżerem z 16-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Przed rozpoczęciem pracy w Netsprint była dyrektorem zarządzającym w agencji content marketingowej Scoop należącej do grupy Adnext. Z branżą digital jest związana od 2007 roku - koordynowała budowanie i realizację strategii dla największych marek z branż FMCG, telekomunikacyjnej, finansowej, motoryzacyjnej, odzieżowej.
W agencji Goldbach Interactive pracowała nad kampaniami w obszarze digital 360 dla takich klientów jak Adidas, Bakoma, Jan Niezbędny, Reebok czy Unilever. Zarządzała projektami i relacjami w międzynarodowym środowisku, tworzyła również pierwszą formę reklamy mobilnej. Od ponad trzech lat specjalizuje się w content marketingu. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer.
Na stanowisku Head of Sales Content Marketing Division Agata Krynicka będzie odpowiedzialna za realizację budżetów w obszarze kampanii content marketingowych opartych o dane na temat użytkowników (data-driven). Podlegający Agacie Krynickiej 7-osobowy dział zajmuje się także obsługą klientów oraz opracowywaniem wizji i strategii kampanii emitowanych w sieciach ContentStream i WhitePress.
Prywatnie uwielbia sporty wodne, offroad i zwierzęta.

KOMENTARZE (0)