PARTNER PORTALU partner portalu

Zwolnieni w Indiach piszą do kierownictwa Walmartu

W ocenie byłych pracowników potraktowano ich niesprawiedliwie. Jak piszą do kierownictwa firmy w Bentonville w Stanach Zjednoczonych, pozbawienie ich pracy nie miało związku z ich wynikami. Dostali już odpowiedź.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Zwolnieni w Indiach piszą do kierownictwa Walmartu

Początkiem tej sprawy było zwolnienie w pierwszej połowie stycznia 56 osób piastujących kierownicze stanowiska w oddziale Walmartu w Indiach. Jak wówczas argumentowano, oddział firmy potrzebował zmian i reorganizacji, bo nie przynosił pożądanych rezultatów.

Zwolnieni są zdania, że doszło do błędnego ocenienia ich pracy. Stąd list, który napisali do kierownictwa amerykańskiej firmy. W treści tego pisma oceniają zwolnienie jako niesprawiedliwe i niezwiązane z ich wynikami. Dodają, że w grudniu przekonywano indyjskich pracowników, że zwolnień nie będzie.

W odpowiedzi amerykańskie władze spółki zapewniły, że przyjrzą się sprawie. Nie wykluczyły nawet, że przedstawiciele ze Stanów odwiedzą Indie prowadząc dochodzenie. W oficjalnym stanowisku rzecznik Walmartu zapewnił o sprawdzeniu zażalenia. - Traktujemy wszystkie zarzuty bardzo poważnie - czytamy w stanowisku Walmartu.

Zwolnienia wśród kierowniczej kadry w Walmarcie w Indiach poprzedziły zapowiedź zamknięcia dużego centrum w Mumbaju (u wybrzeży indyjskich Morza Arabskiego). Dodatkowo Walmart łączy swoją logistykę w Indiach z Flipkartem. Ta operacja potrwa jednak kilka miesięcy. Walmart przejął Flipkart w 2018 r. za 16 miliardów dolarów.

W placówkach Walmartu w Indiach pracuje około 600 osób na kierowniczych stanowiskach. Pracujących dla spółki w ogóle jest blisko 5300.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.