Po trwających rok pracach modernizacyjnych w siedzibie ZUS w Opolu oddano do użytku salę obsługi klientów. Rocznie z tego pomieszczenia korzysta od 50 do 70 tys. osób – rzecznik regionalny ZUS w Opolu poinformował Sebastian Szczurek.

W piątek (27 stycznia) odbyło się oficjalne otwarcie zmodernizowanej sali obsługi klientów w opolskiej siedzibie ZUS, w którym uczestniczył Mariusz Jedynak, członek zarządu nadzorujący zamówienia publiczne narodowego ubezpieczyciela.
"Zmodernizowano właściwie wszystkie dotychczasowe elementy w opolskiej sali obsługi klientów. Przede wszystkim wymieniliśmy stanowiska do obsługi klienta. Są skrojone według nowego standardu. Jest nowe oświetlenie, system klimatyzacji. W zasadzie w tej chwili ta sala będzie spełniała wszystkie najlepsze standardy w kontekście ergonomii takiego obiektu, ale też w kwestie związanej na przykład z opisem alfabetem Braille'a. Wszystkie te elementy zostały tak zabezpieczone, aby każda z osób, która przychodzi do opolskiej placówki ZUS, mogła się czuć komfortowo" - podkreślił Jedynak.

KOMENTARZE (0)