Zarządzanie kryzysem wizerunkowym. Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym to jedno z trudniejszych zadań. Jak sobie z nim poradzić? - między innymi o tym rozmawiają paneliści podczas debaty "Kryzys zarządzania kryzysem wizerunkowym" odbywającej się w ramach jubileuszowej X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym. Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Jakie przyczyny i konsekwencje dla finansów, wartości i marki ma kryzys wizerunkowy, jakie strategie kryzysowe są najlepsze, jak zminimalizować straty, wyciszyć kryzys i przekierować uwagę, jaką rolę ma kształtowanie wizerunku i relacji zewnętrznych oraz jak przekuć porażkę w zwycięstwo - na te pytania próbują odpowiedzieć paneliści odbywającej się w Katowicach debaty dotyczącej zarządzania kryzysem wizerunkowym.

W dyskusji udział biorą: Krystyna Boczkowska, prezes zarządu Robert Bosch Sp. z o.o., reprezentantka Grupy Bosch w Polsce; Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej";  Robert Feluś, redaktor naczelny "Faktu"; Edi Pyrek, konsultant biznesowy, marketingowy, coach, mówca, psycholog i terapeuta; Piotr Wysocki, prezes zarządu Firmy Doradczej Bridge Sp. z o.o.

Zapraszamy do oglądania relacji na żywo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.