PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Zarządzanie kadrami będzie łatwiejsze. DHL wprowadza nowe narzędzia

  • Justyna Koc
    jk
  • 5 wrz 2019 12:45

W DHL Parcel wdrożono szereg nowoczesnych rozwiązań z obszaru HR, usprawniających procesy kadrowo-administracyjne. Uruchomione zostały m.in. serwisy samoobsługowe dla menedżerów i pracowników.

Zarządzanie kadrami będzie łatwiejsze. DHL wprowadza nowe narzędzia
Wszyscy pracownicy DHL Parcel mają dostęp do portalu samoobsługowego, w którym mogą korzystać z wielu funkcjonalności. (Fot. mat. pras.)
REKLAMA
  • Nowy, zintegrowany system pozwala kadrze kierowniczej zarządzać czasem pracy oraz procesami podwyżek.
  • Pracownikom z kolei pozwala samodzielnie podejmować działania np. w zakresie planowania urlopów czy też możliwość dostępu do swoich danych.
  • Przeniesienie całości rozwiązań HR do chmury nie tylko usprawnia pracę, ale znacznie ogranicza papierowy obieg dokumentów w firmie.

- Obsługa administracyjna ponad 3 tys. pracowników w strukturze rozproszonej jest dużym wyzwaniem dla działu HR oraz dla samych menedżerów. Szukaliśmy więc rozwiązań, które nie tylko usprawnią naszą pracę i pozwolą płynnie działać niezależnie od lokalizacji, w której się znajdujemy, ale również ułatwią pracę menedżerom - mówi Agata Boroń, dyrektor działu wynagrodzeń i administracji personalnej w DHL Parcel.

Zarządzanie czasem pracy

Wśród narzędzi zaimplementowanych w DHL Parcel znalazły się m.in. Gavdi Time management Platform. Rozwiązanie usprawnia zarządzanie czasem pracy i optymalizuje jego planowanie. Przełożony ma na bieżąco wgląd do grafiku swojego zespołu co pozwala mu, w przypadku nagłych nieobecności, sprawnie go przeorganizować, a o zmianach natychmiast poinformować pracowników, których one dotyczą. Wszelkie modyfikacje są natomiast automatycznie weryfikowane pod kątem zgodności z przepisami Kodeksu pracy oraz wewnętrznymi uregulowaniami w firmie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Robotyzacja to rewolucja w HR. Oni są tego przykładem

Do prowadzenia ewidencji czasu pracy wykorzystane są z kolei specjalne czytniki RCP. Rozwiązanie umożliwia dokładną analizę czasu pracy, zarówno w ujęciu dziennym, jak i godzinowym. Dzięki temu w znacznym stopniu ułatwiona jest codzienna kontrola wykonania pracy przez zespół.

- Wszyscy pracownicy DHL Parcel mają dostęp do portalu samoobsługowego, w którym mogą korzystać z wielu funkcjonalności. Każda zatrudniona osoba ma wgląd w swój grafik pracy oraz dokumenty kadrowe, takie jak paski płacowe czy formularze PIT, czy też dostęp do danych dotyczących rodzaju umowy czy przysługujących benefitów - podkreśla Agata Boroń.

Automatyzacja procesu podwyżkowego

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Zarządzanie kadrami będzie łatwiejsze. DHL wprowadza nowe narzędzia

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • K.Olczak 2019-09-19 13:49:52

    U nas w firmie do optymalizacji używamy firmao.pl/register

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA