PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Zakaz handlu w niedziele uderzy w pracowników

- Nie powinno się ograniczać handlu w niedziele, ponieważ będzie miało to poważne konsekwencje dla gospodarki, pracowników, ale przede wszystkim Polaków jako klientów - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Radosław Knap, dyrektor generalny PRCH.

Zakaz handlu w niedziele uderzy w pracowników
Zdaniem dyrektora Polskiej Rady Centrów Handlowych ograniczenie handlu w niedziele przyczyni się m.in. do strat budżetu państwa, a także negatywnie wpłynie na tych pracowników Fot. Shutterstock
REKLAMA

Zdaniem dyrektora Polskiej Rady Centrów Handlowych ograniczenie handlu w niedziele przyczyni się m.in. do strat budżetu państwa, a także negatywnie wpłynie na tych pracowników, którzy nie chcą żadnych zmian w czasie pracy.

- Dowolność w zakresie otwierania placówek jest optymalnym rozwiązaniem - tłumaczy. Potwierdza to praktyka, bowiem 80 proc. Polaków robi zakupy w niedziele.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jeśli chodzi o inne propozycje, jak m.in. ograniczenie czasowe handlu w niedziele, nie są to korzystne pomysły. - Kierunek ograniczania godzin może rodzić mniejsze skutki dla branży, ale należy zwrócić uwagę na to, kiedy klienci korzystają z centrów handlowych w Polsce. To raczej nie są godziny poranne - dodaje Knap.

Więcej tutaj. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Zakaz handlu w niedziele uderzy w pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Francyzobiorca 2017-07-06 17:12:21

    Pan dyrektor Radosław K. tak się mądrz bo sam w niedziele nie pracuje tylko leżąc na leżaku liczy ile mu przybyło na koncie. Gdyby to od niego zależało to centra handlowe były by całodobowe.

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA