×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Kryzys wizerunkowy może przytrafić się każdej firmie. Co go najczęściej generuje?

- Źródłem kryzysów wizerunkowych jest niedbalstwo i arogancja intelektualna - komentuje Bogusław Chrobota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej".

Kryzys wizerunkowy może przytrafić się każdej firmie. Co go najczęściej generuje?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA

Z kolei zdaniem Piotra Wysockiego, prezesa firmy doradczej Bridge, kryzysy wizerunkowe opierają się na trzech fundamentach. Pierwszy z nich to chciwość. Wiele osób chce osiągnąć jakiś cel, np. otrzymać półroczną premię i wówczas wyłączają zdrowy rozsądek. Drugi to pycha.

- Problemem jest zadufanie menedżerów. Firmy wchodzą w pewne działania, bo liderzy przekonują ich, że dadzą radę zarządzić procesem - mówi Piotr Wysocki.

- Trzeci fundament to lenistwo. Dzisiaj nie ma niemedialnych zawodów. Każdy dzisiaj może wypuścić tłita albo nagrać film w miejscu pracy. Trzeba być tego świadomym - dodaje.

Artykuł powstał podczas panelu "Zarządzanie kryzysem wizerunkowym" podczas X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kryzys wizerunkowy może przytrafić się każdej firmie. Co go najczęściej generuje?
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA