PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Wspierają zarządzanie zespołami i pomagają oszczędzać

Firma ITBoom zaprojektowała i wdrożyła już w pierwszych firmach w Polsce narzędzie do zarządzania pracą zespołów w dobie pandemii koronawirusa. Aplikacja „Wnioski HR – planer obecności” została stworzona i zaprojektowana z myślą o przedsiębiorstwach pracujących w nowym trybie – hybrydowym.

  • Karolina Markowska
    km
  • 24 mar 2021 16:23
Wspierają zarządzanie zespołami i pomagają oszczędzać
Aplikacja „Wnioski HR – planer obecności” powstała z myślą o przedsiębiorstwach pracujących w trybie hybrydowym (fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • „Wnioski HR – planer obecności” mapuje procesy, kategoryzuje pomieszczenia w firmie i pozwala je przyporządkowywać pod kątem wymogów i oczekiwań organizacji.
  • Jak podają twórcy rozwiązania, firmy mogą zaoszczędzić nawet do 65 proc. powierzchni biurowej, miejsc postojowych i parkingowych.
  • Wśród funkcji znajduje się rejestracja czasu pracy, nadgodzin oraz zastosowanie szeregu narzędzi motywujących.

Jak podkreślają twórcy aplikacji, pozwala ona na efektywne rozplanowanie i zarządzanie przestrzenią biurową z wykorzystaniem pracy stacjonarnej i zdalnej. Pierwsze wdrożenia pokazują, że dzięki niemu firmy mogą zaoszczędzić nawet do 65 proc. powierzchni biurowej, miejsc postojowych i parkingowych, a tym samym znacznie ograniczyć koszty pracy.

- Rozwiązania w postaci wsparcia narzędzi IT dla działów HR projektujemy już od kilku lat. Firmy coraz chętniej korzystają z systemowego podejścia do zarządzania personelem i pewnego stopnia automatyzacji określonych procesów. Dobrym przykładem jest onlinowe sporządzanie wniosków urlopowych i nanoszenie ich na kalendarze zbiorcze pracy zespołów. W ten sposób każdego dnia liderzy zespołów wiedzą jakimi zasobami będą dysponować w danym okresie, a to z kolei pozwala im znacznie efektywniej rozplanować pracę. Oprócz tych narzędzi rozbudowaliśmy nasze rozwiązania o moduł pracy zdalnej. Pozwala on w pełni kontrolować pracę zespołu i zarządzać fluktuacją pracowników pomiędzy biurem stacjonarnym i domem, w którym także sprawnie wykonują swoje obowiązki –wyjaśnia Jacek Wołczuk z ITBoom.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowe rozwiązanie jest pełni mobilne i kompatybilne z systemami czy też infrastrukturą IT dostępną na polskim rynku. Wśród funkcjonalności znajduje się rejestracja czasu pracy, nadgodzin oraz zastosowanie szeregu narzędzi motywujących, jak np. grywalizację i systemy motywacyjne czy premiowe. Dodatkowo rozwiązanie pozwala zarządzać przestrzenią biurową, rezerwacją sal, pomieszczeń roboczych, biurek i pokoi, a także miejsc postojowych wynajmowanych przez firmę. Nowością w rozwiązaniu jest stała wtyczka pozwalająca przyporządkować zasoby do pracy zdalnej i uwzględnić tych pracowników w ogólnym planie pracy.   

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wspierają zarządzanie zespołami i pomagają oszczędzać

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.