Działająca na rynku usług HR agencja pracy Work Service zmieniła nazwę na Gi Group Poland. To ostatni już etap rebrandingu marki po inwestycji, której dokonała w 2020 roku międzynarodowa agencja zatrudnienia Gi Group.

Oprócz nazwy zmieniła się także siedziba spółki - jest nią obecnie Warszawa.
Gi Group posiada obecnie większościowy pakiet akcji w działającej w Polsce spółce Work Service.
- Jesteśmy częścią jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w Europie i na świecie. Korzystamy z jej potencjału, by rozwijać kompleksowe usługi w obszarze rekrutacji, zatrudnienia oraz doradztwa i tym samym jak najskuteczniej odpowiadać na rosnące wymagania klientów - komentuje prezes Gi Group Poland Iwona Szmitkowska.
Warto przypomnieć, że rok temu (w sierpniu 2020) Work Service i Gi Group zawarły umowę inwestycyjną, na mocy której Gi Group przejęła kontrolny pakiet akcji Work Service. Od tego czasu trwa proces integracji usług w tych spółkach.
W lipcu 2021 r. rozpoczął się rebranding marki. Zmiana wynika ze strategii biznesowej Gi Group, która w skali globalnej pod tą właśnie marką oferuje usługi w obszarze rekrutacji, zatrudnienia tymczasowego i stałego oraz outsourcingu pracowników „blue collar”.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzi działalność
w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Jest obecna w 58 krajach, z czego w 31 bezpośrednio.
W Polsce Gi Group świadczy usługi w ramach czterech marek - Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International.



KOMENTARZE (0)