PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Warszawa: Właściciel restauracji przeprasza za ksenofobiczne zachowanie pracownika

Właściciel jednej z warszawskich restauracji przeprosił za rasistowskie zachowanie wobec jednego z gości; według mediów, pracownica lokalu miała nazwać klienta "czarnuchem. Właściciel zapowiedział wyciągniecie wobec niej "najsurowszych konsekwencji" .

  • Autor:PAP/JS
  • 3 gru 2017 19:28
Warszawa: Właściciel restauracji przeprasza za ksenofobiczne zachowanie pracownika
Klient - Azad, skomentował zajście w opinii wystawionej lokalowi w jednym z mediów społecznościowych (fot. pixabay.com)
REKLAMA

Przekazał także datek na Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych. O sprawie poinformowały w niedzielę (3 grudnia) media.

"To jest Polska, a ty powinieneś mówić po polsku. Jesteś czarnuchem" - takimi słowami - według mediów - miała zwrócić się do pochodzącego z Turcji klienta jedna z pracownic baru przy ul. Grzybowskiej w Warszawie.

Klient - Azad, skomentował zajście w opinii wystawionej lokalowi w jednym z mediów społecznościowych. "Odwiedzamy to miejsce od ponad roku. Całkowicie nieakceptowalne zachowanie ze strony firmy (...), która powinna być otwarta na wszystkich ludzi" - napisał.

"Nawiązując do niestosownego zachowania naszego pracownika wobec Azada i jego znajomych, jakie miało miejsce w naszej restauracji w Warszawie w dniu wczorajszym, chcielibyśmy serdecznie przeprosić Azada i jego znajomych oraz wszystkie osoby, które poczuły się urażone zaistniałym zdarzeniem"; "kategorycznie potępiamy takie zachowania" - głosi oświadczenie".

"Nasza restauracja znajduje się w centrum Warszawy przy wielu zagranicznych biurach, z których to pracownicy każdego dnia korzystają z naszych usług. Blisko 40 proc. naszych gości to klienci zagraniczni, a sam właściciel jest w związku małżeńskim z Hinduską kobietą i nie ma mowy, ani nie ma miejsca w naszym lokalu na zachowania rasistowskie, czy ksenofobiczne" - czytamy w oświadczeniu zamieszczonym na Facebooku.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Warszawa: Właściciel restauracji przeprasza za ksenofobiczne zachowanie pracownika

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.