PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

W firmach rodzinnych najważniejsze więzy krwi? Niekoniecznie

- Odbierani jesteśmy jako firma rodzinna, czyli stabilna i grająca fair play. Jestem przekonany, że każda firma rodzinna powinna eksponować ten fakt – mówi prezes spółki Edpol – podkreśla Wojciech Dąbrowski, prezes spółki Edpol.

W firmach rodzinnych najważniejsze więzy krwi? Niekoniecznie
Wojciech Dąbrowski, prezes spółki Edpol (fot.PTWP)
REKLAMA

Wojciech Dąbrowski, prezes spółki Edpol uważa, że bez wątpienia firmy rodzinne są wartością samą w sobie, są coraz bardziej doceniane nie tylko na rynku polskim, ale całym świecie. - Odbierani jesteśmy jako firma rodzinna, czyli stabilna i grająca fair play. Jestem przekonany, że każda firma rodzinna powinna eksponować ten fakt – mówi prezes spółki Edpol.

Skąd tak duża wartość firm rodzinnych Zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego wynika to z tego, że wartością w nich jest człowiek. - Mam na myśli właściciela, rodzinę, która emanuje wartościami i przenosi je na poszczególnych pracowników. Człowiek to wartość, która buduje firmę, moc, która sprawia, że się rozwija – podkreśla prezes spółki Edpol.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jacek Stolarski, wiceprezes zarządu, SaMASZ jest zdania, że kluczem w firmach rodzinnych jest profesjonalizacja, nie można postawić na związki rodzinne, zamykać się we własnym gronie, trzeba promować osoby najlepsze. - To klucz, by z sukcesem przejść przez etap sukcesji – uważa Jacek Stolarski.

Tekst powstał na bazie panelu „Firmy rodzinne”, który odbył się w ramach Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku.

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: W firmach rodzinnych najważniejsze więzy krwi? Niekoniecznie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA