PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Twitter wprowadza obowiązek pracy zdalnej

Twitter wprowadził obowiązek pracy zdalnej, który obejmuje pracowników wszystkich biur na całym świecie. Wcześniej w obliczu rozprzestrzeniania się koronawirusa firma tylko zalecała tego typu środki ostrożności.

  • Autor:PAP/RAF
  • 12 mar 2020 9:13
Twitter wprowadza obowiązek pracy zdalnej
Twitter wprowadził obowiązek pracy zdalnej. (Fot. Fotolia)
REKLAMA

Podmiot z siedzibą w San Francisco ma ponad 35 biur na całym świecie w tym w Hongkongu, Japonii i w Korei Południowej, czyli w państwach, które już wprowadziły obowiązek pracy zdalnej. Jednocześnie Twitter zapowiedział, że nadal będzie płacił współpracownikom, a także osobom otrzymującym wynagrodzenie na godziny.

To podobne rozwiązanie do tego przyjętego m.in. przez koncern Microsoft i inne podmioty z branży technologicznej.

Koronawirus doprowadził już w USA do odwołania 50 dużych imprez technologicznych i biznesowych. Przełożono m.in. New York International Auto Show. Anulowano jedne z największych targów branży gier wideo ,E3, w Los Angeles. Google zrezygnował z konferencji dla programistów w pobliżu Palo Alto w Kalifornii. Po wycofaniu się firm technologicznych jak Apple, Facebook, Twitter i TikTok nie odbędzie się 34. coroczny festiwal South by Southwest w Austin w Teksasie.

Czytaj też: Delegowanie pracowników będzie trudniejsze

NBA zawiesiła do końca sezonu rozgrywki w koszykówce po wykryciu wirusa u zawodnika Utah Jazz. Demokratyczni kandydaci na prezydenta USA senator Bernie Sanders i były wiceprezydent Joseph R. Biden Jr. odwołali zapowiedziane w Cleveland spotkania w ramach kampanii wyborczej.

Według ostatnich danych w Stanach Zjednoczonych SARS-CoV-2 zaatakował ponad 1200 osób. Pochłonął co najmniej 38 ofiar śmiertelnych.

Według Światowej Organizacji Zdrowia na świecie zmarło już z powodu koronawirusa ponad 4600 osób.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Twitter wprowadza obowiązek pracy zdalnej

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.